d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Playstation 3 > Frisk På At Spille Lidt?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 3 2012 02:22am
Steam: Slash_dk - Jeg har alle de spil du nævner ;)

This post was edited by GnaWz on Feb 3 2012 02:22am
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 3 2012 02:42am
Quote (GnaWz @ Feb 3 2012 08:22am)
Steam:Slash_dk - Jeg har alle de spil du nævner ;)


d2jsp Forums > Other Languages > Dansk > Playstation 3 > Frisk På At Spille Lidt?
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 3 2012 02:48am
Quote (Headshot @ Feb 3 2012 09:42am)
d2jsp Forums > Other Languages > Dansk >Playstation 3 > Frisk På At Spille Lidt?



^^
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 3 2012 07:39am
Quote (GnaWz @ 3 Feb 2012 09:22)
Steam:Slash_dk - Jeg har alle de spil du nævner ;)


min stationær virker ikke mere så bruger en okay gamer bærbar men hader og spille cs på bærbar.
Men nu mente jeg mere playstation dude ^^
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 3 2012 09:16am
fifa?
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 3 2012 02:43pm
Quote (Abispar @ 3 Feb 2012 16:16)
fifa?


har kun 11 og 10er og 09er har kun demo af 12eren :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll