d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Tattoo > Dråbe
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Jan 31 2012 02:46am
Quote (GnaWz @ Jan 31 2012 10:16am)
Kunne være din fars ven skal genoverveje sin tatovering hvis han skal til Oaxaca State. ;)


lol
Member
Posts: 14,447
Joined: Sep 16 2007
Gold: 7.00
Jan 31 2012 07:31am
det spørgsmål kan du ikke svare på da det har for mange betydninger det foran hvilket land og du er i en bande hvilken en hvor dråben sider om den er fyldt ud eller ej så der for
mange svar til det spørgsmål
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll