d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Føler Mig Heldig > Igen
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jan 31 2012 11:33am
Quote (Kaner @ Jan 31 2012 08:47am)
Hvordan faen kan du ha fundet 400 kroner ?
Det er skuda et underligt beløb ^^
Lå der 2 x 200 krone-sedler ved siden af hinanden eller hvad ? :D


lige præcis :D
foldet sammen :D total gave !
Member
Posts: 4,836
Joined: Aug 5 2008
Gold: 435.56
Jan 31 2012 04:32pm
Det var sikkert en lille dreng der lige har haft fødselsdag, og har fået 400 kr. af sin farmor. Som så var på vej ned for at købe et stykke legetøj, som han har sparet op til i måneder..

Men brug du dem bare på øl osv. med god samvittighed ;)

/sarkasme

This post was edited by VoteForPedro on Jan 31 2012 04:33pm
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Jan 31 2012 04:56pm
Alt over 50kr er faktisk lovpligtigt at melde til politiet ;)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 1 2012 12:08pm
Quote (Kakaomanden @ Jan 31 2012 11:56pm)
Alt over 50kr er faktisk lovpligtigt at melde til politiet ;)


:ph34r:
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 1 2012 12:59pm
Quote (eLmasten @ Feb 1 2012 07:08pm)
:ph34r:


Bare sig du fandt 4x 50'ere så. Then you're legit!
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 1 2012 01:01pm
Quote (GnaWz @ 1 Feb 2012 19:59)
Bare sig du fandt 4x 50'ere så. Then you're legit!


Fire halvtredsere... 400 kroner... :wacko:
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 1 2012 01:11pm
FML min hjerne koger snart over :D Af en eller anden grund stod der 200kr. på lystavlen ^^
8x 50'ere selvfølgelig. Haha.
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 3 2012 09:06am
heldige svin! xD

har højest fundet 200 kr.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Feb 3 2012 09:19am
Quote (Abispar @ Feb 3 2012 04:06pm)
heldige svin! xD

har højest fundet 200 kr.


fandt 500kr engang (for lang tid siden) på mc. donalds, det var en børnefødselsdag og afleverede dem til kassedamen -.-'
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Feb 3 2012 09:36am
min storebror fik mig engang til at indbetale 200 kr på bet24.com til at oddse med, så efter et par dage havde jeg 600 kr, så ville jeg prøve en spilleautomat for sjov.. den hed jackpot6000, så vandt jeg jackpotten på 6000£ og lidt efter, måske 2 minutter efter vandt jeg den igen.... , så ialt fik jeg udbetalt lidt over 90.000 kr... DER følte jeg mig heldig..
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll