Det var sikkert en lille dreng der lige har haft fødselsdag, og har fået 400 kr. af sin farmor.
Som så var på vej ned for at købe et stykke legetøj, som han har sparet op til i måneder..
Men
brug du dem bare på øl osv. med god samvittighed
/sarkasme
This post was edited by VoteForPedro on Jan 31 2012 04:33pm