d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mw3 Ps3
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 31 2012 01:25am
xbox 360 ftw! :D
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 31 2012 02:20am
Quote (LazyDazy @ Jan 31 2012 08:25am)
xbox 360 ftw! :D

Købte en for 1½ år siden, kun for at spille Red Dead Redemption. Jeg prøvede også Halo Reach, men det var til grin....
Prøvede en del andre spil, som jeg lånte af mine venner, men det er nederen at spille med ~30fps (som man gør i langt de fleste konsolspil)....... Rage quittede og solgte den igen efter 1 måned xD

This post was edited by GnaWz on Jan 31 2012 02:21am
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 31 2012 02:47am
Quote (GnaWz @ 31 Jan 2012 09:20)
Købte en for 1½ år siden, kun for at spille Red Dead Redemption. Jeg prøvede også Halo Reach, men det var til grin....
Prøvede en del andre spil, som jeg lånte af mine venner, men det er nederen at spille med ~30fps (som man gør i langt de fleste konsolspil)....... Rage quittede og solgte den igen efter 1 måned xD


Lol nub :D

Halo Reach, 4 co-op er da for nice! Gears of War 3, 4 cop-op ALT for nice!

Og jeg ligger slet ikke mærke til de 30 fps der, du ligger dig bare ned og slapper af i sofaen jo :D
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 31 2012 03:08am
Quote (LazyDazy @ Jan 31 2012 09:47am)
Lol nub :D

Halo Reach, 4 co-op er da for nice! Gears of War 3, 4 cop-op ALT for nice!

Og jeg ligger slet ikke mærke til de 30 fps der, du ligger dig bare ned og slapper af i sofaen jo :D


Jeg slapper aldrig af når jeg gamer, hør selv Peanutboobs. ^^ Når du er vandt til 120fps+ så kan du meget tydeligt mærke 30fps, selv endda 60fps.
Member
Posts: 37,672
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jan 31 2012 03:15am
Quote (Juegos @ Jan 31 2012 03:03am)
pudsigt har lige spillet og så ser jeg den topic her ja jeg har lige fået det, det er jo mega fedt!!


ps hvis du er frisk så kan jeg lige banke dig engang ;)


Hehe, jamen du kan da bare adde mig ;)
dredt69
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 31 2012 03:25am
Quote (GnaWz @ 31 Jan 2012 10:08)
Jeg slapper aldrig af når jeg gamer, hør selv Peanutboobs. ^^ Når du er vandt til 120fps+ så kan du meget tydeligt mærke 30fps, selv endda 60fps.



okay, kunne være man skulle skaffe sig en 120 fps skærm når jeg engang for en ny pc :D
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 31 2012 03:43am
Quote (LazyDazy @ Jan 31 2012 10:25am)
okay, kunne være man skulle skaffe sig en 120 fps skærm når jeg engang for en ny pc :D

Sidder selv med den her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1291729679 - den bedste skærm jeg nogensinde har haft! ;)
Member
Posts: 37,672
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jan 31 2012 03:48am
Quote (GnaWz @ Jan 31 2012 09:43am)
Sidder selv med den her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1291729679 - den bedste skærm jeg nogensinde har haft! ;)


Fordi du ikke har haft en 2233rz så :D
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 31 2012 03:51am
Quote (Headshot @ Jan 31 2012 10:48am)
Fordi du ikke har haft en 2233rz så :D


Er ikke til HD-Ready opløsninger xD 1680 x 1050 er for low til mig. :) 1920x1080 og op efter.
Member
Posts: 37,672
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jan 31 2012 03:57am
Quote (GnaWz @ Jan 31 2012 09:51am)
Er ikke til HD-Ready opløsninger xD 1680 x 1050 er for low til mig. :) 1920x1080 og op efter.


ingen anelse :-D
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll