Quote (GnaWz @ 31 Jan 2012 09:20)
Købte en for 1½ år siden, kun for at spille Red Dead Redemption. Jeg prøvede også Halo Reach, men det var til grin....
Prøvede en del andre spil, som jeg lånte af mine venner, men det er nederen at spille med ~30fps (som man gør i langt de fleste konsolspil)....... Rage quittede og solgte den igen efter 1 måned xD
Lol nub

Halo Reach, 4 co-op er da for nice! Gears of War 3, 4 cop-op ALT for nice!
Og jeg ligger slet ikke mærke til de 30 fps der, du ligger dig bare ned og slapper af i sofaen jo
