Quote (GnaWz @ 29 Jan 2012 14:54)
Et par af de gutter jeg spillede med da jeg spillede hardcore WoW sammen med Ensidia og Operation Eskimo spiller det nu.
De synes det er ok.
Personligt venter jeg på Titan, som er Blizzards næste mmorpg. Indtil da regner jeg med at have en masse sjov i Diablo 3!

husk du skal prøve gw2 beta
