d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Star Wars: The Old Republic > ?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 29 2012 07:54am
Et par af de gutter jeg spillede med da jeg spillede hardcore WoW sammen med Ensidia og Operation Eskimo spiller det nu.
De synes det er ok.

Personligt venter jeg på Titan, som er Blizzards næste mmorpg. Indtil da regner jeg med at have en masse sjov i Diablo 3! :)
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Jan 29 2012 08:38am
hm
vil gerne prøve det for et par timer før jeg overvejer at købe det, vil gerne låne af en hvis nogle har det, har det installeret, så f.eks. 200fg imod 4-5 timers spil
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 29 2012 08:52am
Quote (GnaWz @ 29 Jan 2012 14:54)
Et par af de gutter jeg spillede med da jeg spillede hardcore WoW sammen med Ensidia og Operation Eskimo spiller det nu.
De synes det er ok.

Personligt venter jeg på Titan, som er Blizzards næste mmorpg. Indtil da regner jeg med at have en masse sjov i Diablo 3! :)


husk du skal prøve gw2 beta :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll