Quote (MrLennon @ 27 Jan 2012 22:44)
Det var tydeligvis straffe, selv Nikolaj Jacobsen, Joakim Boldsen og Anders Dahl sagde det..
Se klippet igen og du vil se at de skulle have haft deres straffe..
Jeg er glad for at Danmark vandt, og jeg er sikker på at vi har reel chance for at tage guldet i år, men dommeren har lort i fløjten.
Der bliver givet og taget hos begge hold gennem hele kampen, det kan være at dommeren overså et straffe for Danmark eller en udvisning til Spanien eller noget andet midt i kampen, det er en del af sporten. Fordi at det ligger sidst i kampen betyder det ikke at man bliver snydt i højere grad end hvis f.eks. Danmark man mister et straffe midt i kampen.
Det plejer ofte at være sådan at der er et par fejlkendelser til hver side, og sådan er spillet.