d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Og Det Var Danmark... > Og Det Var Danmark ålæ ålæ ålæ
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jan 27 2012 04:05pm
Quote (MrLennon @ 27 Jan 2012 22:44)
Det var tydeligvis straffe, selv Nikolaj Jacobsen, Joakim Boldsen og Anders Dahl sagde det..
Se klippet igen og du vil se at de skulle have haft deres straffe..

Jeg er glad for at Danmark vandt, og jeg er sikker på at vi har reel chance for at tage guldet i år, men dommeren har lort i fløjten.



Der bliver givet og taget hos begge hold gennem hele kampen, det kan være at dommeren overså et straffe for Danmark eller en udvisning til Spanien eller noget andet midt i kampen, det er en del af sporten. Fordi at det ligger sidst i kampen betyder det ikke at man bliver snydt i højere grad end hvis f.eks. Danmark man mister et straffe midt i kampen.

Det plejer ofte at være sådan at der er et par fejlkendelser til hver side, og sådan er spillet.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jan 28 2012 03:24am
Quote (Whyred @ 27 Jan 2012 23:05)
Der bliver givet og taget hos begge hold gennem hele kampen, det kan være at dommeren overså et straffe for Danmark eller en udvisning til Spanien eller noget andet midt i kampen, det er en del af sporten. Fordi at det ligger sidst i kampen betyder det ikke at man bliver snydt i højere grad end hvis f.eks. Danmark man mister et straffe midt i kampen.

Det plejer ofte at være sådan at der er et par fejlkendelser til hver side, og sådan er spillet.


This..
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
Jan 29 2012 08:57am
Quote (MrLennon @ Jan 27 2012 10:44pm)
Det var tydeligvis straffe, selv Nikolaj Jacobsen, Joakim Boldsen og Anders Dahl sagde det..
Se klippet igen og du vil se at de skulle have haft deres straffe..

Jeg er glad for at Danmark vandt, og jeg er sikker på at vi har reel chance for at tage guldet i år, men dommeren har lort i fløjten.


Dommeren har ikke et nært så godt overblik som de har (slow motion, zoom osv.)

Btw. hvad var der galt med vores andre posts? :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll