d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Er Jeg Den Eneste Som Er Sådan Af Og Til? :d
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,147
Joined: Jan 10 2011
Gold: 681.00
Jan 29 2012 03:32pm
Jeg er ikke ligefrem den ultimative rager - min værste situation har nok været at disconnecte fra spillet, gå ud og skide og komme tilbage og klar til at pwne. xD
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll