d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Skal Have Piger
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 26 2012 07:49am
tillykke med det!

husk at opdrge dem godt så de ikke bliver sådan nogle sminke duller.

This post was edited by LazyDazy on Jan 26 2012 07:50am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 26 2012 07:51am
Kæmpe tillykke herfra. Super at det går godt - og som LazyDazy siger, opdrag dem godt!
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 26 2012 07:51am
Sådan Jelle! Godt arbejde belønner sig..
Dine piger bliver lykkelige for at far er bager :P
Member
Posts: 1,209
Joined: Apr 13 2009
Gold: 2.00
Jan 26 2012 08:22am
Tillyke :)
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Jan 26 2012 08:46am
Tillykke Peanutboobs skal også have barn selvom han ikk er faren :D
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
Jan 26 2012 10:15am
Tillykke!
Rigtige mænd føder tvillinger :I
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
Jan 26 2012 11:54am
tillykke med det da :)
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jan 26 2012 12:23pm
Quote (Legendsarmy @ Jan 26 2012 06:15pm)
Tillykke!
Rigtige mænd føder tvillinger :I


føder rigtige mænd? :O
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.56
Jan 26 2012 01:00pm
Quote (exiter_dk @ Jan 26 2012 07:23pm)
føder rigtige mænd? :O


Så vil jeg helst være en forkert mand :D

This post was edited by berens on Jan 26 2012 01:00pm
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jan 26 2012 02:08pm
Tak skal i have, glæder mig helt vildt til de kommer og jeg kan holde dem..

Quote (Legendsarmy @ Jan 26 2012 05:15pm)
Tillykke!
Rigtige mænd føder tvillinger :I


Tvillinge genet er fra morens side ;) selv faren selv er tvilling, er chancen for tvillinger ikke større..
Men det er pga mig det er enægget, da der er to celler som forplantede sige..

Quote (MrLennon @ Jan 26 2012 02:51pm)
Sådan Jelle! Godt arbejde belønner sig..
Dine piger bliver lykkelige for at far er bager :P




Og moren er konditor ;)
Quote (LazyDazy @ Jan 26 2012 02:49pm)
tillykke med det!

husk at opdrge dem godt så de ikke bliver sådan nogle sminke duller.


Skal ikke have sådan nogle sminke dukker, det er det værste..
Men selvfølgelig bliver de godt opdraget..
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll