Quote (crazysmoker92 @ 23 Jan 2012 19:55)
Jeg personligt savner den tid hvor der var en tråd her på dansk hvor man kunne skrive om næsten hvad som helst.
hva savner i?
Åh hvor jeg dog bare elsker at den spam rede er væk. Den bidragede virkelig ikke med noget positivt ud over +1 og flamewars der kunne være ret underholdede, men for det meste latterlige.
Jeg savner et nyt ladder reset.
Jeg savner at gå i skole og have fri til kl 2 hver dag
Jeg savner at kunne lave hvad jeg ville hver dag uden at skulle planlægge min tid.