d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ting I Savner > Hvad Savner I Drenge?
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 23 2012 02:24pm
Jeg savner enten sne eller sommer. Jeg hader det her efterårsvejr, som vi nu har haft i et halvt års tid. :wacko:
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jan 23 2012 02:36pm
Quote (Grandebedte @ 23 Jan 2012 21:24)
Jeg savner enten sne eller sommer. Jeg hader det her efterårsvejr, som vi nu har haft i et halvt års tid. :wacko:



Enten en ½ meter sne eller 25 grader, alt andet er useriøst.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 23 2012 02:42pm
Quote (Whyred @ 23 Jan 2012 21:36)
Enten en ½ meter sne eller 25 grader, alt andet er useriøst.


præcis

du hiver bare ordene ud af min mund <3
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jan 23 2012 02:53pm
savner min forhud
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 23 2012 02:56pm
Savner sommeren <3
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jan 23 2012 03:07pm
Quote (crazysmoker92 @ 23 Jan 2012 19:55)
Jeg personligt savner den tid hvor der var en tråd her på dansk hvor man kunne skrive om næsten hvad som helst.













hva savner i?


Åh hvor jeg dog bare elsker at den spam rede er væk. Den bidragede virkelig ikke med noget positivt ud over +1 og flamewars der kunne være ret underholdede, men for det meste latterlige.

Jeg savner et nyt ladder reset.
Jeg savner at gå i skole og have fri til kl 2 hver dag
Jeg savner at kunne lave hvad jeg ville hver dag uden at skulle planlægge min tid.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 23 2012 03:36pm
Quote (Vinum @ 23 Jan 2012 20:21)
Fg :D


this
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 23 2012 03:40pm
Quote (Whyred @ 23 Jan 2012 21:36)
Enten en ½ meter sne eller 25 grader, alt andet er useriøst.


Helt sikkert. Det er specielt træls lige nu, hvor det regner om dagen og fryser om natten, så der bare er is overalt. :wacko:
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jan 23 2012 03:45pm
savner heltsikker den krop jeghavde for 12 år siden :)
Member
Posts: 5,141
Joined: Jun 17 2006
Gold: 21.00
Jan 23 2012 03:46pm
Quote (GnaWz @ 23 Jan 2012 21:25)
Landet For Længe Siden!!! Den film savner jeg!


det den tegnefilm med dinosaurene ikke ?
hvis det , er så jeg fandme game on på den!!

og så min overkrop jeg havde i mine tidlige teenage år , man tager sku lettere på med årene desværre :p

This post was edited by KongenTobi on Jan 23 2012 03:47pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll