Quote (FasterA @ 21 Jan 2012 14:42)
Kør til tyskland og køb dem! Kan klart anbefale CO2 pistoler de er voldsomme sjove :>
Nu du siger det, jeg har snakket med min storebror, og han synes ikke jeg skal købe en sniper..
Kiggede lidt og fandt
http://www.e-tech.dk/softgun-pistol-umarex-ruger-super-hawk-sort-co2-p-2166.html den ser vildt fed ud, og dejligt med masser af slagkraft.
Nogle der har erfaring med CO2 og hvordan/hvornår de skal udskiftes? Skal man købe en patron og så en stor tank man kan fylde op med, lidt ligesom en lighter?
Hvilke kugler skal jeg bruge?
Tak for alle svar, super glad for hjælpen.
1100 for den gøb
Patroner osv ~50 kr
Kugler 150~
Maske, hvis de kunne finde ud af at bestille nye hjem, synes den er vold fed!
http://www.e-tech.dk/cacique-skull-mask-sort-gittermaske-p-3243.htmlOg resten, så jeg lige runder 1500 kr så betaler de fragten