d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Softguns
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jan 21 2012 06:42am
Kør til tyskland og køb dem! Kan klart anbefale CO2 pistoler de er voldsomme sjove :>
Member
Posts: 2,575
Joined: Mar 19 2009
Gold: 2,685.00
Jan 21 2012 07:12am
Quote (FasterA @ 21 Jan 2012 14:42)
Kør til tyskland og køb dem! Kan klart anbefale CO2 pistoler de er voldsomme sjove :>


Nu du siger det, jeg har snakket med min storebror, og han synes ikke jeg skal købe en sniper..
Kiggede lidt og fandt http://www.e-tech.dk/softgun-pistol-umarex-ruger-super-hawk-sort-co2-p-2166.html den ser vildt fed ud, og dejligt med masser af slagkraft.
Nogle der har erfaring med CO2 og hvordan/hvornår de skal udskiftes? Skal man købe en patron og så en stor tank man kan fylde op med, lidt ligesom en lighter?
Hvilke kugler skal jeg bruge?

Tak for alle svar, super glad for hjælpen.

1100 for den gøb
Patroner osv ~50 kr
Kugler 150~
Maske, hvis de kunne finde ud af at bestille nye hjem, synes den er vold fed! http://www.e-tech.dk/cacique-skull-mask-sort-gittermaske-p-3243.html
Og resten, så jeg lige runder 1500 kr så betaler de fragten
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 21 2012 08:55am
Quote (A4L @ Jan 21 2012 01:12pm)
Nu du siger det, jeg har snakket med min storebror, og han synes ikke jeg skal købe en sniper..
Kiggede lidt og fandt http://www.e-tech.dk/softgun-pistol-umarex-ruger-super-hawk-sort-co2-p-2166.html den ser vildt fed ud, og dejligt med masser af slagkraft.
Nogle der har erfaring med CO2 og hvordan/hvornår de skal udskiftes? Skal man købe en patron og så en stor tank man kan fylde op med, lidt ligesom en lighter?
Hvilke kugler skal jeg bruge?

Tak for alle svar, super glad for hjælpen.

1100 for den gøb
Patroner osv ~50 kr
Kugler 150~
Maske, hvis de kunne finde ud af at bestille nye hjem, synes den er vold fed! http://www.e-tech.dk/cacique-skull-mask-sort-gittermaske-p-3243.html
Og resten, så jeg lige runder 1500 kr så betaler de fragten

Co2 våben har en lille gaspatron i grebet, de er enormt nemme at skifte men holder dog ikke så lang tid.
Det er en meget fin revolver du har fundet dig der, men jeg ville klart hellere have en dan wesson 8" selvom de skriver at slagkraften er 15 m/s mindre end den du har fundet, det kan du få tunet hos en forhandler hvis du ønsker det.
Den maske du har valgt kan jeg ikke anbefale, den er flot visuelt, men den er til at lukke op og skide i sikkerhedsmæssigt.. JT>all

Edit; Kugler, 0,25 - 0,28 ville være perfekte til den slags gøbs med den slagkraft..


This post was edited by MrLennon on Jan 21 2012 08:57am
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 21 2012 09:08am
Har du besluttet dig om det skal være gøb eller elektrisk gevær? :-)
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Jan 21 2012 09:14am
Well, en gøb med CO2 patroner de er ret vilde nok, de skyder lakken af biler i hvertfald så der er smæk på :)
Member
Posts: 2,575
Joined: Mar 19 2009
Gold: 2,685.00
Jan 21 2012 09:52am
Quote (MrLennon @ 21 Jan 2012 16:55)
Co2 våben har en lille gaspatron i grebet, de er enormt nemme at skifte men holder dog ikke så lang tid.
Det er en meget fin revolver du har fundet dig der, men jeg ville klart hellere have en dan wesson 8" selvom de skriver at slagkraften er 15 m/s mindre end den du har fundet, det kan du få tunet hos en forhandler hvis du ønsker det.
Den maske du har valgt kan jeg ikke anbefale, den er flot visuelt, men den er til at lukke op og skide i sikkerhedsmæssigt.. JT>all

Edit; Kugler, 0,25 - 0,28 ville være perfekte til den slags gøbs med den slagkraft..


http://www.e-tech.dk/softgun-pistol-asg-dan-wesson-sort-co2-p-2374.html

Dan Wesson ser også meget federe ud. Hvad med ovenstående?

Quote (JVL @ 21 Jan 2012 17:08)
Har du besluttet dig om det skal være gøb eller elektrisk gevær? :-)


Gøb ;)

/e nogen der kan anbefale nogle specifikke masker?

This post was edited by A4L on Jan 21 2012 09:59am
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 21 2012 10:28am
Quote (A4L @ Jan 21 2012 03:52pm)
http://www.e-tech.dk/softgun-pistol-asg-dan-wesson-sort-co2-p-2374.html

Dan Wesson ser også meget federe ud. Hvad med ovenstående?



Gøb ;)

/e nogen der kan anbefale nogle specifikke masker?


Den du har Linket er en ret nice gun, min kammerat har sådan en..

Ang. masker, jeg skrev før JT>All..
JT masker er god kvalitet og de er faktisk heller ikke så overdrevet dyre..
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 21 2012 10:33am
Quote (MrLennon @ Jan 21 2012 05:28pm)
Den du har Linket er en ret nice gun, min kammerat har sådan en..

Ang. masker, jeg skrev før JT>All..
JT masker er god kvalitet og de er faktisk heller ikke så overdrevet dyre..



Han har ret mht til masker :-) De er vildt gode.
Member
Posts: 2,575
Joined: Mar 19 2009
Gold: 2,685.00
Jan 21 2012 10:43am
Quote (MrLennon @ 21 Jan 2012 18:28)
Den du har Linket er en ret nice gun, min kammerat har sådan en..

Ang. masker, jeg skrev før JT>All..
JT masker er god kvalitet og de er faktisk heller ikke så overdrevet dyre..


Quote (JVL @ 21 Jan 2012 18:33)
Han har ret mht til masker :-) De er vildt gode.


Roger, gider i lige og researche nogle rimelige masker med god pris? :)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 21 2012 11:53am
Quote (A4L @ Jan 21 2012 04:43pm)
Roger, gider i lige og researche nogle rimelige masker med god pris? :)


JT Alpha har jeg selv haft meget god erfaring med, Jeg købte en JT Flex sidste år og har været ret glad for den.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll