d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ny Mus
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jan 20 2012 12:00pm
Jeg har aldrig haft lyst til at udskifte min Logitech G5, er simpelthen 100 % tilfreds med den mus. Er ikke sikker på om den kommer i en trådløs udgave, men gør den, så er der en varm anbefaling herfra.
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jan 20 2012 03:01pm
Razer Mamba!! :drool:
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jan 21 2012 11:36am
G5 ! :D
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Jan 21 2012 01:48pm
det er mambaen der kan bruges som både wired og wireless ikke?

og nogle der ved hvor stor den er i forhold til logitech performanceMX?

skal helst ikke være maget mindre da jeg ikke har en lille hånd ^_^
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jan 21 2012 02:10pm
Quote (chu25 @ Jan 21 2012 08:48pm)
det er mambaen der kan bruges som både wired og wireless ikke?

og nogle der ved hvor stor den er i forhold til logitech performanceMX?

skal helst ikke være maget mindre da jeg ikke har en lille hånd ^_^


Jo det er den hvor du kan sætte ledning til :)

Og mht. størrelsen, så er det en stor mus, for har selv en stor hånd, og den ligger super godt i hånden. Ved dog ikke hvor stor den er i forhold til den logitech mus.
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Jan 21 2012 03:01pm
Jeg vil nok råde dig til at købe DeathAdder.

selvom jeg selv lige har bestilt en R.A.T 9
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll