d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nyt Track Jeg Syntes I Skulle Høre > ;d
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,141
Joined: Jun 17 2006
Gold: 21.00
Jan 21 2012 07:07am
Quote (FlowiZ @ 20 Jan 2012 17:56)
Kæmpe stor forskel på genren det der er hardcore hardstyle


yeah ved godt der stor forskel, det er også derfor jeg har udtalt mig om, at jeg synes den sang du har linket er kedelig. Desuden er den sang jeg linkede ingen af delene ;) , det er Rawstyle :)

Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll