☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> HjÆlp Iphone NØrder
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 792
Replies: 15
Track Topic
nito5240
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold
:
0.00
#11
Jan 18 2012 12:39pm
Quote (SheepDog @ Jan 18 2012 08:37pm)
ja, og så når jeg gendanner den kommer der en fejl: iphone kunne ikke gendannes der opstod en ukendt fejl 1
Det lyder mystisk :s - Det lyder næsten som om, at din kammerat er begyndt at anvende et nyt SIM-kort, som ikke understøtter iPhonen, da den muligvis er låst?
This post was edited by nito5240 on Jan 18 2012 12:40pm
SheepDog
Member
Posts: 15,510
Joined: Dec 4 2008
Gold
:
41.70
#12
Jan 18 2012 01:18pm
Quote (nito5240 @ Jan 18 2012 07:39pm)
Det lyder mystisk :s - Det lyder næsten som om, at din kammerat er begyndt at anvende et nyt SIM-kort, som ikke understøtter iPhonen, da den muligvis er låst?
skal der sidde et sim kort i under gendannelsen?
IAcid
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold
:
100.00
#13
Jan 18 2012 03:01pm
jeg havde samme problem men blev bare ved med at prøve og efter 5 gange virkede den.
Ziphy
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold
:
24,670.04
#14
Jan 18 2012 04:20pm
Sætter du den i DFU mode?
SheepDog
Member
Posts: 15,510
Joined: Dec 4 2008
Gold
:
41.70
#15
Jan 19 2012 08:07pm
aner ikke hvordan man får den i dfu og hvad det er og hvad det gør :)) hjælp
SheepDog
Member
Posts: 15,510
Joined: Dec 4 2008
Gold
:
41.70
#16
Jan 22 2012 06:15am
up this
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact