d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > HjÆlp Iphone NØrder
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Jan 18 2012 12:39pm
Quote (SheepDog @ Jan 18 2012 08:37pm)
ja, og så når jeg gendanner den kommer der en fejl: iphone kunne ikke gendannes der opstod en ukendt fejl 1



Det lyder mystisk :s - Det lyder næsten som om, at din kammerat er begyndt at anvende et nyt SIM-kort, som ikke understøtter iPhonen, da den muligvis er låst?

This post was edited by nito5240 on Jan 18 2012 12:40pm
Member
Posts: 15,510
Joined: Dec 4 2008
Gold: 41.70
Jan 18 2012 01:18pm
Quote (nito5240 @ Jan 18 2012 07:39pm)
Det lyder mystisk :s - Det lyder næsten som om, at din kammerat er begyndt at anvende et nyt SIM-kort, som ikke understøtter iPhonen, da den muligvis er låst?


skal der sidde et sim kort i under gendannelsen?
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 18 2012 03:01pm
jeg havde samme problem men blev bare ved med at prøve og efter 5 gange virkede den.
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
Jan 18 2012 04:20pm
Sætter du den i DFU mode?
Member
Posts: 15,510
Joined: Dec 4 2008
Gold: 41.70
Jan 19 2012 08:07pm
aner ikke hvordan man får den i dfu og hvad det er og hvad det gør :)) hjælp :P
Member
Posts: 15,510
Joined: Dec 4 2008
Gold: 41.70
Jan 22 2012 06:15am
up this ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll