d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > 2012 - De Opkommende Spil
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 17 2012 01:59pm
Quote (Aurae @ Jan 17 2012 08:52pm)
Global Offensive bliver en fail

Valve skal nok finde på noget, de har aldrig haft et fail release. Trvivler på at CS bliver deres første fail. :P
Member
Posts: 83,219
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Jan 17 2012 02:35pm
GTA V og Ladder Slasher update. :)

Quote (berens @ 17 Jan 2012 18:23)
Ladder slasher update  ^_^
:thumbsup:
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jan 17 2012 03:09pm
Quote (GnaWz @ 17 Jan 2012 20:59)
Valve skal nok finde på noget, de har aldrig haft et fail release. Trvivler på at CS bliver deres første fail. :P



cs-zero var da mega fail :)
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 17 2012 03:59pm
Quote (Slave @ Jan 17 2012 10:09pm)
cs-zero var da mega fail :)

True dat, det havde jeg faktisk glemt! :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 18 2012 02:34am
GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2
GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2 GUILD WARS 2


Ej okay, jeg overreagere..

Diablo 3, hack 'n slash er altid sjovt!

Havde håbet DotA 2 ville være nice, men det ser lamt ud tbh.

Havde regnet med at spille Torchlight 2, hvis den havde været released nu her. Men Diablo 3 kommer nok nu her så hopper den sgu over.
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Jan 18 2012 06:17am
Quote (Sirax @ Jan 17 2012 09:35pm)
GTA V og Ladder Slasher update. :)

:thumbsup:


Sjovt at du godt kan lide det nu, efter som du altid har hadet det ^^
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Jan 18 2012 06:26am
D3 og GW2
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold: 0.00
Jan 18 2012 08:34am
GTA V
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jan 18 2012 08:39am
Diablo 3
&
Sc2 Heart of the swarm
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 18 2012 10:29am
Quote (eLmasten @ 18 Jan 2012 15:39)
Diablo 3
&
Sc2 Heart of the swarm


men du skulle lige prøve gw2 beta ikke? :d <3
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll