d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dk Pvp Thread > Lld-mld-hld
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jan 16 2012 07:20am
Quote (FasterA @ 16 Jan 2012 15:16)
Hvilken slags mld? Hvad acc/char spiller du på ingame?


acc EPlC
tror jeg laver en fb soso, men er ikke helt sikker.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 16 2012 07:23am
Quote (LOLouis @ 16 Jan 2012 14:12)
true story. Har set lvl 49 som woopede hlvl


Dælme ikke på et bare semi-seriøst niveau. :)
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jan 16 2012 07:28am
Quote (Grandebedte @ 16 Jan 2012 15:23)
Dælme ikke på et bare semi-seriøst niveau. :)


Nah. men dem med 50k fg og rare items som næsten ikke findes..
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Jan 16 2012 07:45am
Quote (LOLouis @ Jan 16 2012 01:12pm)
true story. Har set lvl 49 som woopede hlvl


ja, jeg har da også selv nakket randoms med lvl 49 chars, men der er ikke en bare half decent pvper der ville tabe til en lld/mld char som hld :D og en mld char får ikke bedre stats end en hld :D


Quote (LOLouis @ Jan 16 2012 01:28pm)
Nah. men dem med 50k fg og rare items som næsten ikke findes..



stadig ville en decent pvper med low budget char vinde :D



edit: anyway lad os bare lade det ligge :) Jeg ved jeg har ret :)

This post was edited by 3Dimensional on Jan 16 2012 07:48am
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jan 16 2012 08:03am
Quote (3Dimensional @ Jan 16 2012 02:45pm)
ja, jeg har da også selv nakket randoms med lvl 49 chars, men der er ikke en bare half decent pvper der ville tabe til en lld/mld char som hld :D og en mld char får ikke bedre stats end en hld :D





stadig ville en decent pvper med low budget char vinde :D



edit: anyway lad os bare lade det ligge :) Jeg ved jeg har ret :)


:>

This post was edited by FasterA on Jan 16 2012 08:03am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Jan 16 2012 08:03am
Quote (FasterA @ Jan 16 2012 02:03pm)
:>


Jamen det har jeg jo`?
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jan 16 2012 09:48am
mangler lige og komme fra 95-96 der går nok 2 dage når den er færdig er jeg klar på noget fun bvb eller bvc med min barb ;) den bliver bygget som bvc mainly :)
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Jan 16 2012 12:19pm
Jeg har disse chars i hld,

Hdin, MB nec, ele dudu (skal dog først have købt nogle skillers til ham), bvc, Mb es orb sorc, psn/bow ama

jeg er ikke den skarpeste, men kan godt være med hvis der er nogle der mangler en til en omgang tvt.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Jan 16 2012 03:35pm
jeg har lvl 49 zon + 30 zon :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 16 2012 03:40pm
Quote (Vinum @ 16 Jan 2012 22:35)
jeg har lvl 49 zon + 30 zon :)


Måske du vil vise din realm's 49 bow så? :O
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll