d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Så Jeg Har Købt En Ssd
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 16 2012 08:55am
Quote (crazysmoker92 @ Jan 16 2012 04:52pm)
er 3 ssd'er i raid ikke nok ? XD
Bottlenecker?.. fill me in bro :)



den billigste xD det bare til OS + starcraft 2 :) så burde mit livestream kører meget mere smooth :P
mere præcist OCZ Vertex plus + 60gb (510kr)


60 gb er knap nok, nok til at køre OS kun O.o
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Jan 16 2012 08:55am
Quote (TheAngel @ Jan 16 2012 02:55pm)
60 gb er knap nok, nok til at køre OS kun O.o


win7 20ish gb :)
sc2 14gb :)
xsplit 1gb :)
skal ikke have andet på den.

This post was edited by crazysmoker92 on Jan 16 2012 08:56am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 16 2012 09:16am
Quote (TheAngel @ 16 Jan 2012 15:55)
60 gb er knap nok, nok til at køre OS kun O.o

This.
Quote (crazysmoker92 @ 16 Jan 2012 15:55)
win7 20ish gb :)
sc2 14gb :)
xsplit 1gb :)
skal ikke have andet på den.


Win7 med alle updates er 50-55 GB.
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Jan 16 2012 09:37am
Quote (Grandebedte @ Jan 16 2012 03:16pm)
This.


Win7 med alle updates er 50-55 GB.


o.O fuck.... hvorfor fylder mit win7 så kun 10gb? explain :D
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 16 2012 09:38am
Quote (crazysmoker92 @ 16 Jan 2012 16:37)
o.O fuck.... hvorfor fylder mit win7 så kun 10gb? explain :D


Fordi du ikke har opdateret det? :rolleyes:
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Jan 16 2012 09:55am
Quote (Grandebedte @ Jan 16 2012 03:38pm)
Fordi du ikke har opdateret det? :rolleyes:


i has i has.
kører altid service pakkerne så snart jeg får den der timer i hjørnet.

55gb brugt på min nuværende harddisk. (med os)
Eu starcraft 2
Na starcraft 2
Diablo 2+lod
Modern Warefare
Warcraft 3+Frozen
Manhunt
List goes on.
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 18 2012 04:51am
En SSD på 64GB er rigeligt til OS hvad snakker folk om! xD Jeg har selv en. Du har dog ikke mulighed for at lægge så meget på den og mere end et par 5-10gb spil kan du godt glemme.
Bottlenecking vil sige at du fx bruger en ledning der kun kan overføre 250mb/s hvor din SSD kan leverer 550mb/s - deraf kommer der en flaskehals hvis du forstår.
Dette kan også ske hvis dit motherboard slet ikke har Sata6 porte.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 18 2012 08:36am
Quote (GnaWz @ 18 Jan 2012 11:51)
En SSD på 64GB er rigeligt til OS hvad snakker folk om! xD Jeg har selv en. Du har dog ikke mulighed for at lægge så meget på den og mere end et par 5-10gb spil kan du godt glemme.
Bottlenecking vil sige at du fx bruger en ledning der kun kan overføre 250mb/s hvor din SSD kan leverer 550mb/s - deraf kommer der en flaskehals hvis du forstår.
Dette kan også ske hvis dit motherboard slet ikke har Sata6 porte.


... Det er jo netop det, vi siger. O.o

Det er ham, der mener han kun bruger 10GB på OS. :P
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll