d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > League Of Legends
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jan 12 2012 08:36am
Spiller også West jeg er ikke nogen vild helt i det spil men i kan da finde mig på Yetun derinde
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 12 2012 08:39am
Quote (Slave @ 12 Jan 2012 15:36)
Spiller også West jeg er ikke nogen vild helt i det spil men i kan da finde mig på Yetun derinde


så længe man har det sjov :D
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 12 2012 08:44am
Quote (LazyDazy @ Jan 12 2012 03:39pm)
så længe man har det sjov :D



Har addet dig, lad os rape et game ;)
Member
Posts: 2,575
Joined: Mar 19 2009
Gold: 2,685.00
Jan 12 2012 08:44am
Grauengaard @ingame
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 12 2012 08:50am
vi er 3 og starter om få minuter, skal du med så hurry da fork up!! :D
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 12 2012 09:46am
Det føles godt at gennemtæve et andet team når man lagger så meget som jeg gjorde :-D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 12 2012 09:54am
gjorde du? xD
vi dominated i hvertfald down lane. Du spillede godt support ^^
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 12 2012 10:46am
Quote (LazyDazy @ Jan 12 2012 04:54pm)
gjorde du? xD
vi dominated i hvertfald down lane. Du spillede godt support ^^



Jep det gjorde jeg :) De havde ikke en chance.
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
Jan 13 2012 05:41am
Jeg spiller på US hvis nogen af jer er der, jeg er oppe på 3.5k-4k total games.
Banned
Posts: 10,602
Joined: Oct 10 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jan 13 2012 05:45am
Quote (Froziph @ Jan 13 2012 11:41am)
Jeg spiller på US hvis nogen af jer er der, jeg er oppe på 3.5k-4k total games.


lol
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll