Quote (EnTeK @ 12 Jan 2012 18:02)
det er en forsøgsordning hvor de prøver at uddanne professionelle gamere

Helt korrekt
Quote (lulzz @ 12 Jan 2012 17:05)
eh, i studere for at spille diablo i jeres skoletid ?
nok det mest fornuftige jeg har hørt længe O_O
Jeg følger nu også med i de timer der har noget interesant at byde på (mat, fys, ke, idræt og lign)
men dansk, historie, latin og sådan... gaming.