d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogen Der Ved Hvornår Der Er Ladder Reset ? > I D2 Lod Self :)
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 11 2012 03:50pm
Hej!

Jeg kommer fra året 2027 og jeg kan sige at vi har lige haft vores første ladder reset i Diablo 3 - ca. et år efter release.

This post was edited by GnaWz on Jan 11 2012 03:51pm
Member
Posts: 2,575
Joined: Mar 19 2009
Gold: 2,685.00
Jan 11 2012 03:56pm
Quote (GnaWz @ 11 Jan 2012 23:50)
Hej!

Jeg kommer fra året 2027 og jeg kan sige at vi har lige haft vores første ladder reset i Diablo 3 - ca. et år efter release.


Troede ikke det kom så tidligt...
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Jan 11 2012 04:49pm
Quote (MischaDK @ 11 Jan 2012 22:16)
hehe ja hvis da så d3 kommer i år men tror jeg virkelig ikke vi skal sætte hovederne op efter :) tror der går 2 år mindst før vi kommer til og kunne spille diablo 3 :)


Ej det skal nok komme i 2 eller 3Q i år.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jan 11 2012 04:52pm
Quote (TheAngel @ 11 Jan 2012 21:39)
Ikke for at være ond eller noget, men er du ordblind? :)


Ja, men vil da tror du kan forstå alt jeg skrev
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 12 2012 01:04am
Quote (ZwiX @ 11 Jan 2012 23:49)
Ej det skal nok komme i 2 eller 3Q i år.


Q2 tror jeg, de har selv sgat på battle.net at der er early year release.

Quote (Slave @ 11 Jan 2012 23:52)
Ja, men vil da tror du kan forstå alt jeg skrev


nogle skal bare være på tværs, ikke tag dig af det (;

Member
Posts: 487
Joined: Dec 8 2008
Gold: 0.28
Warn: 10%
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 12 2012 04:49am
Quote (Slave @ Jan 12 2012 12:52am)
Ja, men vil da tror du kan forstå alt jeg skrev


Ja ja selvfølgelig kan jeg da det ;)
Men det forklare alle dine stavefejl :)
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
Jan 12 2012 11:24am
Quote (TheAngel @ Jan 12 2012 11:49am)
Ja ja selvfølgelig kan jeg da det ;)
Men det forklare alle dine stavefejl :)


Hvilke stavefejl? o_o
Member
Posts: 3,307
Joined: Dec 13 2008
Gold: 2,555.00
Jan 12 2012 12:14pm
Quote (TheAngel @ 12 Jan 2012 11:49)
Ja ja selvfølgelig kan jeg da det ;)
Men det forklarer alle dine stavefejl :)


hvis nu vil skal til at være grammer nazis :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 12 2012 12:18pm
Quote (Albinonegeren @ 12 Jan 2012 19:14)
hvis nu vil skal til at være grammer nazis :)


Satans, beat me to it.
Quote (Legendsarmy @ 12 Jan 2012 18:24)
Hvilke stavefejl? o_o


Du har i den tekst han quotede disse stavefejl: restes i stedet for resets. Godtbud i stedet for godt bud. 3rn i stedet for 3'eren.

That's it.

Hvis du ikke havde sagt det, havde jeg aldrig gættet på, at du var ordblind.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll