d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Skummel Gut Skriver Jeg Skylder Ham Fg? > Har I Prøvet Det?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 192
Joined: Jul 17 2007
Gold: 0.00
Jan 10 2012 04:33pm
Quote (TheAngel @ Jan 10 2012 05:49pm)
Siger din goldlog at du har fået fg via ham?


Nope, har ikke fået FG fra nogle faktisk :-) Derfor synes jeg det lyder lidt underligt
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 10 2012 04:46pm
Jeg fik for et par dage sigen 0.20 fg, hvor der stod i beskrivelsen at jeg skulle gå ind og se et youtube link
GÅ IKKE IND PÅ DET HVIS DU TROR DET ER EN KEYLOGGER ! JEG SKAL IKKE HAVE SKYLD FOR AT DET ER EN KEYLOGGER !!

Her er linket:
youtube.com/watch?v=INH-lNUQQZg

Jeg har ikke selv været inde på det, (ved ikke om det er en keylogger, eller sådan noget)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 10 2012 04:50pm
There you go, noget religiøst hjernevask..
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 10 2012 04:51pm
Quote (pjuske1991 @ 10 Jan 2012 23:46)
Jeg fik for et par dage sigen 0.20 fg, hvor der stod i beskrivelsen at jeg skulle gå ind og se et youtube link
GÅ IKKE IND PÅ DET HVIS DU TROR DET ER EN KEYLOGGER ! JEG SKAL IKKE HAVE SKYLD FOR AT DET ER EN KEYLOGGER !!

Her er linket:
youtube.com/watch?v=INH-lNUQQZg

Jeg har ikke selv været inde på det, (ved ikke om det er en keylogger, eller sådan noget)


Keylogger. Youtube. Du tror det er en keylogger, og linker alligevel.

Alrighty!
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jan 10 2012 05:18pm
Quote (Grandebedte @ 10 Jan 2012 23:51)
Keylogger. Youtube. Du tror det er en keylogger, og linker alligevel.

Alrighty!


Kan også godt lide at linket bare bliver smidt op uden redigering :P
Gudskelov var det bare religiøs hygge.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 10 2012 05:23pm
Quote (Whyred @ 11 Jan 2012 00:18)
Kan også godt lide at linket bare bliver smidt op uden redigering :P
Gudskelov var det bare religiøs hygge.


Der er sgu aldrig nogen, der donerer mig i Herrens gode ord. :(

e:
Quote (Whyred @ 11 Jan 2012 00:28)
Thi skal komme til den som beder.


Åh du er en skurk. :wub:

Måske det var rigeligt spam i guttens topic btw; det er egentlig seriøst nok. ^_^



This post was edited by Grandebedte on Jan 10 2012 05:31pm
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jan 10 2012 05:28pm
Quote (Grandebedte @ 11 Jan 2012 00:23)
Der er sgu aldrig nogen, der donerer mig i Herrens gode ord. :(


Thi skal komme til den som beder.
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 10 2012 07:21pm
Rolig nu man

Det jo bare en troll.
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jan 11 2012 09:07am
LOOOOOOOOOOOL ER DET HER RIGTIGT XDD........................
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Jan 11 2012 09:41am
GI HAM NU HANS FG!
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll