Quote (LazyDazy @ 11 Jan 2012 10:18)
Slave, som jeg siger. Spillet er bygget op omkring et event system. Dvs sige der random pludseligt kommer en kæmpe boss et sted og alle i området skal så hjæpe til hvis de vil.
hvorfor er det alle wow players vil have raids med i spillet, når de alligevel er så kedeligt.
Desuden er Asura 100 gange federe ind gnomes i WoW f.eks. og jov de passer glimrende ind
http://www.youtube.com/watch?v=w0TZObYvBMFEDT! ser frem til og spille med dig forhåbenligt!
Forde alle dem jeg spiller med er 25+ og kan ikke bare være online heletiden for at vænte på et random event - har intet imod der er random events hvis der os bare er noget fast
og der er abselut intet kedeligt ved pve raids det med at få 25man til at arbejde sammen om at få en ny boss ned og fin pusse de taktikker man har er noget jeg virkelig godt kan lide
hvis du kun har prøvet nemme kedelige farm raids jo så er det kedeligt med progress er nu sjovt
jeg siger ikke at gnomer er feder end Asura siger bare de graffik mæssig slet ikke passer ind til det andet graffik der er i spillet