d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars 2 > Lær' Spillet Og Kende!
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 10 2012 01:15pm
jeg har lidt problemer med verification af guildwars 1 spiller du det kan du evt hjælpe mig lidt igang :)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 10 2012 01:19pm
Altså, skal du til og spille GW1? :D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Jan 10 2012 02:06pm
Du er helt opsat på at vi skal state med at spille det, hva? ^_^
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jan 10 2012 05:39pm
Quote (LazyDazy @ 10 Jan 2012 19:57)
Den første var meget kendt for dets pvp. gw2 vil også være meget fokuseret PvP mæssigt, men med mindst lige så meget PvE. Så jeg vil sige alle bliver glade, om man kan lig' PvP eller PvE.
Der er ikke raids. I stedet er der 5 man dungeons, hvor succes afhænger af om alle 5 i ens party arbejder godt sammen. Der er til gengæld dynamic events hvor en drage pludseligt kommer flyvene ned fra himmelen. Alle i området for så en meddelse og man kan bestemme sig for om man vil hjælpe til. Alt efter hvor mange der er scaler dragens sværhedsgrad så hvis der er 50 i gang med at klare den bliver den tilpasset hvor mange der er!

http://www.youtube.com/watch?v=XUVLclPDCBE

se f.eks denne video.


om der ofte kommer pacthes vidnes ikke endnu.

Det gør de da? De er en race som er høj teknologisk foran de andre racer i spillet og har opfundet gateways til at teleport rundt omkring og har også lavet de roboter.

Der er også airships, og store krigsmaskiner racen charr har opfundet.


Nå ingen raids kun 5mands teamwork er ikke noget for mig, og altså de passer da abselut ikke ind graffik mæssigt det må du da kunne se

This post was edited by Slave on Jan 10 2012 05:40pm
Member
Posts: 6,932
Joined: Aug 11 2008
Gold: 0.00
Jan 10 2012 06:09pm
Hatten af for den tid du ligger i det for at vise folk herinde en nyt lækkert spil som jeg da selv helt klart skal prøve efter at have læst herinde og kigget lidt mere på nettet !
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 11 2012 03:18am
Slave, som jeg siger. Spillet er bygget op omkring et event system. Dvs sige der random pludseligt kommer en kæmpe boss et sted og alle i området skal så hjæpe til hvis de vil.

hvorfor er det alle wow players vil have raids med i spillet, når de alligevel er så kedeligt.

Desuden er Asura 100 gange federe ind gnomes i WoW f.eks. og jov de passer glimrende ind :thumbsup:

http://www.youtube.com/watch?v=w0TZObYvB%5FM

Quote (Squnkz @ 11 Jan 2012 01:09)
Hatten af for den tid du ligger i det for at vise folk herinde en nyt lækkert spil som jeg da selv helt klart skal prøve efter at have læst herinde og kigget lidt mere på nettet !



FEDT! ser frem til og spille med dig forhåbenligt!

This post was edited by LazyDazy on Jan 11 2012 03:20am
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jan 11 2012 04:07am
Quote (LazyDazy @ 11 Jan 2012 10:18)
Slave, som jeg siger. Spillet er bygget op omkring et event system. Dvs sige der random pludseligt kommer en kæmpe boss et sted og alle i området skal så hjæpe til hvis de vil.

hvorfor er det alle wow players vil have raids med i spillet, når de alligevel er så kedeligt.

Desuden er Asura 100 gange federe ind gnomes i WoW f.eks.  og jov de passer glimrende ind :thumbsup:

http://www.youtube.com/watch?v=w0TZObYvBM




FEDT! ser frem til og spille med dig forhåbenligt!


Forde alle dem jeg spiller med er 25+ og kan ikke bare være online heletiden for at vænte på et random event - har intet imod der er random events hvis der os bare er noget fast

og der er abselut intet kedeligt ved pve raids det med at få 25man til at arbejde sammen om at få en ny boss ned og fin pusse de taktikker man har er noget jeg virkelig godt kan lide

hvis du kun har prøvet nemme kedelige farm raids jo så er det kedeligt med progress er nu sjovt

jeg siger ikke at gnomer er feder end Asura siger bare de graffik mæssig slet ikke passer ind til det andet graffik der er i spillet
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 11 2012 04:20am
Quote (Squnkz @ Jan 11 2012 01:09am)
Hatten af for den tid du ligger i det for at vise folk herinde en nyt lækkert spil som jeg da selv helt klart skal prøve efter at have læst herinde og kigget lidt mere på nettet !


Hatten af for google translate. ;)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 11 2012 04:26am
Quote (GnaWz @ 11 Jan 2012 11:20)
Hatten af for google translate. ;)


skulle dog alligevel til og rette meget på det, da meget af det ingen mening gav bagefter xD
Member
Posts: 6,932
Joined: Aug 11 2008
Gold: 0.00
Jan 11 2012 05:06am
Quote (GnaWz @ Jan 11 2012 10:20am)
Hatten af for google translate. ;)


Ja man kan altid køre hate på folk :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll