Quote (Markos. @ Jan 10 2012 01:06pm)
Frank Hvam beskriver det perfekt således: "Den ældste Brønderslev-datter blev tortureret, voldtaget og lejet ud som prostitueret af sine forældre i årevis. Erstatning 150.000 kr. Fodboldtosse løber ind på fodboldbane og slår ud efter dommer uden at ramme. Erstatning 1,8 millioner. Jamen det kan da ikke være anderledes."
Erstatningen er helt ude af proportioner! Parken står selv med en del af ansvaret efter min mening, da sikkerheden naturligvis ikke har været i top siden sådan noget kunne ske.
er helt enig!
Det burde ikk være så meget.
og parken burde få lavet bedre sikkerhed, så ville det slet ikk kunne ske
