d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Gave Hjælp
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 10 2012 11:07am
Quote (peanutboobs @ 10 Jan 2012 18:05)
Genial idé
hvorfor har du fået warn :O


5 Dec 2011 19:11 10% spam, trying to create drama

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=59579811&f=47&p=397778264#p397778264

10% og tre dages ferie. Når jeg kalder en gut en retard, får jeg kun et kvarters suspension. :huh:
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 10 2012 11:21am
Quote (Grandebedte @ 10 Jan 2012 18:07)
5 Dec 2011 19:11 10%  spam, trying to create drama

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=59579811&f=47&p=397778264#p397778264

10% og tre dages ferie. Når jeg kalder en gut en retard, får jeg kun et kvarters suspension. :huh:


nice

or i mean
u know
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Jan 10 2012 11:44am
Quote (Grandebedte @ Jan 10 2012 06:07pm)
5 Dec 2011 19:11 10%  spam, trying to create drama

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=59579811&f=47&p=397778264#p397778264

10% og tre dages ferie. Når jeg kalder en gut en retard, får jeg kun et kvarters suspension. :huh:


hæhæhæ, fik også warn den dag :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 10 2012 11:47am
Quote (berens @ 10 Jan 2012 18:44)
hæhæhæ, fik også warn den dag :)


Det var en festdag. Man var rigtig i gavehumør i den højere ende af rangstigen. :>
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll