Quote (mmn91 @ Jan 6 2012 02:23pm)
altså teknologien er der nærmest allerede, det bare om at gøre den billigere så os almindelige mennesker har råd til det.
Men at gøre den billigere, gør den jo ikke mindre ?

Jeg ved godt hvor du vil hen, men uanset hvad du siger ^^
Så er pladsen i en bærbar bare for lille, til at opbevare de nødvendige specifikationer, for at kan køre de highend spil som er og kommer på markedet

Derfor vil stationær aldrig dø ud, fordi du kan gøre så meget mere med sådan en
