d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Bærbar Computer - Hjælp
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 6 2012 04:29am
Quote (nito5240 @ Jan 6 2012 11:06am)
Men nu spørg han om en bærbar, og ikke en stationær,- Hvorend en stationær er bedre eller ej.

~~ Jeg kan kun anbefale dig at kigge på en 'Asus' eller 'MSI', som  laver nogle gode produkter, der uden tvivl opfylder dine mål.


Som Asus fanboy vil jeg også sige go for det. :) Ellers på www.mm-vision.dk og kig deres bærbare igennem.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 6 2012 05:49am
Quote (TheAngel @ 6 Jan 2012 10:47)
Det er meget muligt, men en bærbar vil aldrig nogensinde kunne blive så kraftig som en stationær.
Thats a fact.

Du vil aldrig nogensinde kunne trække de sygeste af de sygeste spil på en bærbar, uden den koster MANGE MANGE penge og er stor og klodset eller bliver meget varm.


fremtiden er at alting bliver småt og mere transportabel. snart er stationær noget gammelt lart som de færste nok vil bruge ^^

tingene inden for elektronik udvikler sig utroligt hurtigt så det ikke sikkert der går så langtid.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 6 2012 06:04am
Quote (mmn91 @ Jan 6 2012 01:49pm)
fremtiden er at alting bliver småt og mere transportabel. snart er stationær noget gammelt lart som de færste nok vil bruge ^^

tingene inden for elektronik udvikler sig utroligt hurtigt så det ikke sikkert der går så langtid.


Hvor tager du meget fejl omkring det :)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 6 2012 06:18am
hvorfor så deeeettt :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 6 2012 06:19am
Quote (mmn91 @ Jan 6 2012 02:18pm)
hvorfor så deeeettt :D


Det gider jeg viiirkelig ikke til at forklare dig, men det ved jeg!..

Jovist bliver telefoner mindre og mindre, jovist bliver teknologien også mindre, men samtidig med du gør den mindre, gør du den også større fordi det hele skal kunne meget mere..
Derfor i korte træk tager du fejl.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 6 2012 06:23am
altså teknologien er der nærmest allerede, det bare om at gøre den billigere så os almindelige mennesker har råd til det.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 6 2012 06:26am
Quote (mmn91 @ Jan 6 2012 02:23pm)
altså teknologien er der nærmest allerede, det bare om at gøre den billigere så os almindelige mennesker har råd til det.


Men at gøre den billigere, gør den jo ikke mindre ? :p
Jeg ved godt hvor du vil hen, men uanset hvad du siger ^^

Så er pladsen i en bærbar bare for lille, til at opbevare de nødvendige specifikationer, for at kan køre de highend spil som er og kommer på markedet :)
Derfor vil stationær aldrig dø ud, fordi du kan gøre så meget mere med sådan en ;)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 7 2012 10:49am
Hvis du vil have en bærbar så hold dig til Asus elelr Acer.. tænk ikke engang på at købe en HP.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jan 7 2012 12:17pm
Quote (JVL @ Jan 7 2012 05:49pm)
Hvis du vil have en bærbar så hold dig til Asus elelr Acer.. tænk ikke engang på at købe en HP.


Ville heller ikke kunne overveje at købe en acer.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jan 7 2012 02:04pm
En fra min gamle klasse købte en asus til lige omkring 5k. Den laggede i ALLE flash spil selv om det var sat på "gaming mode". Har aldrig set så latterlig en computer. På office mode laggede den i word og excel :ROFL:

Personligt skal jeg ikke nyde noget af det lort så jeg ville vælge en Acer, men det er bare mig :P

Quote (LazyDazy @ 6 Jan 2012 09:42)
fremtiden er da bærbare. de er nemme og transpotere og med tiden vil det være det som er mest udbredt imo. også hvis man vil holde LAN er det tusinde gange nemmere med en bærbar.


Har selv haft en gaming bærbar og det skal jeg sq aldrig nyde noget af igen. At spille på bærbar tastatur med en tilsat mus på en møg skærm er ikke lige min kop te. Skulle jeg have en bærbar til gaming ville det betyde at jeg skulle bruge en docking station af en art og så er hele formålet med en bærbar væk IMO. Ikke på vilkår om jeg gad sætte den til og pille den ned hele tiden. Så hellere købe en stationær til gaming og en bærbar til sjov..

This post was edited by Monze on Jan 7 2012 02:08pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll