d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hej Folkens
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jan 5 2012 04:25am
Quote (Sirax @ Jan 5 2012 10:23am)
yep, det er fanma hygge altså :D

Godt nok. Udemærket løn så? :P


Ja, jeg kan godt huske det :P de unger der som bare ser op til en og alt muligt :-D

Og jaa, det er fint, 65 kr. i timen + udemærket tillæg :-) Hvad med dig?
Member
Posts: 83,228
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Jan 5 2012 10:40am
Quote (Headshot @ 5 Jan 2012 11:25)
Ja, jeg kan godt huske det :P de unger der som bare ser op til en og alt muligt :-D

Og jaa, det er fint, 65 kr. i timen + udemærket tillæg :-) Hvad med dig?
Udemærket for en 16 årige vel? :D

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg får men ca. 9k om måneden (efter skat)
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 5 2012 10:42am
Quote (Sirax @ Jan 5 2012 05:40pm)
Udemærket for en 16 årige vel? :D

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg får men ca. 9k om måneden (efter skat)


Don8 :D
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 5 2012 10:44am
Quote (Headshot @ 5 Jan 2012 08:19)
Tak, og nice hvorhenne? :P
- Nah, jeg har brugt tiden på arbejde, spring og kæresten :D



Tak :)



Tak :-) Nah, det kan jeg nu heller ikke :/


hvad er der sket, du var da en af de mere trustede i bar & pub



This post was edited by IAcid on Jan 5 2012 10:45am
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Jan 5 2012 10:44am
Velkommen tilbage m8 :D
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Jan 5 2012 10:50am
Velkommen tilbage fjols <3
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jan 5 2012 11:02am
Hej igen, hvis du var væk altså. :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jan 5 2012 11:14am
:hello: wb
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jan 5 2012 03:44pm
Quote (Sirax @ Jan 5 2012 04:40pm)
Udemærket for en 16 årige vel? :D

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg får men ca. 9k om måneden (efter skat)


Er 17!! :-D
Og nice nok, jeg tjener kun 3-3,5k om måneden :-(

Quote (IAcid @ Jan 5 2012 04:44pm)
hvad er der sket, du var da en af de mere trustede i bar & pub

http://captionsearch.com/pix/hisb1uuecp.jpg


Fik taget mit account fra mig :/

- Og tak til jer andre :)
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Jan 5 2012 04:44pm
Wb. men du kommer da ikk på unknown igen? :P
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll