d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Photoshop Kritik ønskes > Af Logo.
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,956
Joined: May 27 2008
Gold: 3,135.00
Jan 3 2012 07:38am
Ja det er nemlig meget bestemt af smag og behag:) heldigvis.

Jeg ville også outline kraniet og hatten - efter du påpegede pixeleringen :)

Hattens farver har som sagt en betydning.

Hehe, ja bryder mig så ikke om dit tekstvalg :D

Røgen er ganske fed:)

Men i mine øjne ærgerligt at miste effekten i baggrunden.

Konceptet ved at bruge kraniet og hatten var faktisk ud fra et tattoo look :)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 3 2012 08:17am
tja, men prøv at fix kontrasten, fordi den er altså ikke specielt god i din første :)
Member
Posts: 2,956
Joined: May 27 2008
Gold: 3,135.00
Jan 3 2012 11:14pm
Quote (mmn91 @ 3 Jan 2012 16:17)
tja, men prøv at fix kontrasten, fordi den er altså ikke specielt god i din første :)


Yep :) prøver at ændre lidt kontrast og finde anden tekst.
Og så lige lave noget ved de kanter.

Takker.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jan 5 2012 12:25pm
Hvis kranie har meget forskel nuance mæssigt til baggrunden vil jeg anbefale at du bruger "Color range" det sluger

det værste, derefter kan du bruge modify->feather til at få afrundet de mulige kanter evt. brug expand + contract en smule

også. Det virker til rigtig mange ting og er hurtigere end pen tool (hvis du bruger den og ikke blot magic wand)

Som mmn91 viste i sit billede ser det meget godt ud med mere realistiske billeder (skarpere billeder). Også farverne har

en meget stor betydning alt afhængig af formål. De mere mørke farver tiltrækker +14 årige mens de meget

barnlige lyse farver er sådan lidt for de der facebook kids på 6-13 år. Ved ikke hvad dit billede skal bruge til men umiddelbart

ligner det noget der kunne være med i goldminer spillet eller lign. Vil dog også give mmn91 kritik fordi den mørke

effekt/shadowlign. ting han har placeret rundt om "udstråler" sjusk og er en excellent metode at skjule at man "sutter" til at

beskære et billede. Tror det var alt lige i første omgang jeg kunne tænke på :b
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jan 5 2012 02:01pm
Quote (Raavigc @ 31 Dec 2011 05:02)

>>Det er relativt simpelt.


Du siger at det er et logo. Du påstor nu også at det er relativt simpelt, hvilket også er hvad et logo burde være. Specielt hvis du vil havde folk til at huske dit logo, og derved huske din facebook sider eller hvad du nu bruger det til. Problemet er bare at dit logo er langtfra simpel.

Prøv med noget helt simpel fed tekst uden diverse effecter. Få farver og detaljer hjælper også ofte.
Og som nævt et par gange, beskær/klip dit billedet ordentligt. Brug nu noget tid med pentool. Det kan betale sig.


Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 5 2012 02:03pm
faster du lyder til at vide en del om photoshop. har du noget work man kan se? :D
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jan 5 2012 03:35pm
Quote (mmn91 @ Jan 5 2012 09:03pm)
faster du lyder til at vide en del om photoshop. har du noget work man kan se? :D


Lige pt er det min uddannelse der står øverst på listen, har ikke lavet så meget i sigs osv. mere i hjemmeside design og covers/reklame banners.

Har dog også lavet en del med perspektivtegninger i photoshop og illustrator og også en del billederedigering da jeg arbejder sammen med

en fotograf som tager billeder og skulle der så være nogle trælse ting på billedet som skulle fjernes, modersmærke, plaster etc. så fjerner jeg det.

Alt det der med explosive sigs med alle de der ripple effekts og hvad i ellers smækker på dem for at få dem til at se godt ud har jeg

ikke arbejdet så meget i, har lavet 2-3 sigs her på jsp i alt ;)
Member
Posts: 192
Joined: Jul 17 2007
Gold: 0.00
Jan 10 2012 10:38am
Quote (LazyDazy @ Jan 3 2012 10:06am)
Okay, her er hvad jeg prøvede at forklare med farverne og hvordan kontrasten var helt forkert.

-Har dæmpet lyset og gjort farverne mere varme så det hele ikke ser så selvlysende ud
-Skiftet texten da den altså virker ret barnagtigt hvis man kan sige det sårn :P
-Gjort røgen mere realistisk

Men det er selvfølgeligt alt sammen smag og behag.

http://i878.photobucket.com/albums/ab350/mmn91/redneckherps.png


Det kan jeg meget bedre lide :-)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll