d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Så Skal Man Møde L Ron Harold Imorgen
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Dec 21 2011 02:24pm
Quote (Daitan @ 21 Dec 2011 19:51)
For resten Seacow, vil lige høre dig om noget da jeg ikke har forstand på Le Ron Harald; Er han fra byen Als i Nordjylland, siden der står det på hans T-shirt i musikvideon?


Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 21 2011 02:31pm
Quote (Slave @ Dec 21 2011 09:24pm)
http://i42.tinypic.com/b87k0y.png


nederste højre hjørne af pilen peger på Solskindsbyen ^_^

:love: :santa:
Banned
Posts: 10,602
Joined: Oct 10 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Dec 21 2011 02:34pm
Quote (Slave @ Dec 21 2011 08:24pm)
http://i42.tinypic.com/b87k0y.png


Okay, der ligger altså også en Als et andet sted ;)

Tæt på Randers :)
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 21 2011 03:07pm
Quote (exiter_dk @ Dec 21 2011 09:51pm)
im jelly! rør ham for mig!


Touch it !
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Dec 21 2011 03:16pm
Quote (Daitan @ 21 Dec 2011 22:34)
Okay, der ligger altså også en Als et andet sted ;)

Tæt på Randers :)


Sønderborg als etc. it's the same thing

Vi tænkte den samme als :)
Member
Posts: 5,389
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,349.00
Dec 21 2011 05:17pm
Quote (GnaWz @ Dec 21 2011 08:39pm)
Er det godt eller skidt at jeg slet ikke engang ved hvem personen er?


lige mine ord
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Dec 21 2011 10:39pm
Quote (GnaWz @ 21 Dec 2011 19:39)
Er det godt eller skidt at jeg slet ikke engang ved hvem personen er?


Det betyder bare at du var 6år da han blev spillet lidt i radioen i 1998
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 22 2011 04:43am
Quote (Slave @ Dec 22 2011 06:39am)
Det betyder bare at du var 6år da han blev spillet lidt i radioen i 1998


xDDDDDDDDDDDDD
Banned
Posts: 10,602
Joined: Oct 10 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Dec 23 2011 02:39pm
Quote (Seacow @ Dec 21 2011 09:16pm)
Sønderborg als etc. it's the same thing

Vi tænkte den samme als :)


:)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 16 2012 10:50am
Quote (Daitan @ 21 Dec 2011 19:36)
Der findes 1000 andre rappere der er bedre end ham.


This

Quote (GnaWz @ 21 Dec 2011 19:39)
Er det godt eller skidt at jeg slet ikke engang ved hvem personen er?


man kan dårligt kalde ham rapper
han er bare rand der er havnet i musik branchen


This post was edited by IAcid on Feb 16 2012 10:50am
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll