d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Vote Tak :) > Classic
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Dec 20 2011 02:20pm
Quote (LOLouis @ 20 Dec 2011 21:19)
Okey. Er selv lige begyndt på lvl 18 på Lod. Mangler stadig et weap. Hvad er fordelen ved 2h i stedet for 1h og shield?


En del højere damage.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 20 2011 02:20pm
Quote (LOLouis @ Dec 20 2011 10:19pm)
Okey. Er selv lige begyndt på lvl 18 på Lod. Mangler stadig et weap. Hvad er fordelen ved 2h i stedet for 1h og shield?


1hand weap gør bare så du kan blive ansat ved slagteren inde i byen
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Dec 20 2011 02:23pm
Quote (Vinum @ 20 Dec 2011 22:20)
1hand weap gør bare så du kan blive ansat ved slagteren inde i byen

Okey. Som veganer må jeg nok sige at 2h så mere er til mig.
Quote (ZwiX @ 20 Dec 2011 22:20)
En del højere damage.

Ahh. Hvilket weap vil du anbefalde til lod? Er Homungous kun uden lvl req på cl eller kan den overføres? har kun set den med lvl 29 req.
Member
Posts: 15,065
Joined: Mar 9 2010
Gold: 3,260.00
Dec 20 2011 02:27pm
Quote (Vinum @ Dec 20 2011 09:17pm)
ja det har du da ret i hehe han lyder da godt nok ringe !

DET SKAL FEJRES !


klovn learn basics på classic

den her flække økse er mere værd end noget af det du ejer i diablo! ^_^
http://i40.tinypic.com/103h28i.png

Det samme med denne skære handske
http://i44.tinypic.com/9rn1fl.png

og det samme er resten af hans uniq/set items med soc i :)


Det skal fejres koncepted er lige så tam som Thansen udstyr.
Thansen udstyr er for drenge på 18 år der ikke har råd til ordentlig mærker som sparko,polini, osv.

Quote (LOLouis @ Dec 20 2011 09:23pm)
Okey. Som veganer må jeg nok sige at 2h så mere er til mig.

Ahh. Hvilket weap vil du anbefalde til lod? Er Homungous kun uden lvl req på cl eller kan den overføres? har kun set den med lvl 29 req.


Det er den eneste der er tilbage på alle realm :) (Oldschool)

Quote (Vinum @ Dec 20 2011 09:20pm)
1hand weap gør bare så du kan blive ansat ved slagteren inde i byen


Du ved ikke en skid om at være slagter! Har kun en ting at sige! Learn basics.....

E/:
har du et skidt liv siden du ikke har noget ordentlig materiale at komme med?
Gå dig en tur og oplev noget istedet!

This post was edited by Gorillaz1 on Dec 20 2011 02:36pm
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Dec 20 2011 02:30pm
Quote (Gorillaz1 @ 20 Dec 2011 22:27)
klovn learn basics på classic

den her flække økse er mere værd end noget af det du ejer i diablo! ^_^
http://i40.tinypic.com/103h28i.png

Det samme med denne skære handske
http://i44.tinypic.com/9rn1fl.png

og det samme er resten af hans uniq/set items med soc i :)


Det skal fejres koncepted er lige så tam som Thansen udstyr.
Thansen udstyr er for drenge på 18 år der ikke har råd til ordentlig mærker som sparko,polini, osv.



Det er den eneste der er tilbage på alle realm :) (Oldschool)


Nice1!
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 20 2011 02:36pm
Quote (Gorillaz1 @ Dec 20 2011 10:27pm)
klovn learn basics på classic

den her flække økse er mere værd end noget af det du ejer i diablo! ^_^
http://i40.tinypic.com/103h28i.png

Det samme med denne skære handske
http://i44.tinypic.com/9rn1fl.png

og det samme er resten af hans uniq/set items med soc i :)


Det skal fejres koncepted er lige så tam som Thansen udstyr.
Thansen udstyr er for drenge på 18 år der ikke har råd til ordentlig mærker som sparko,polini, osv.



Det er den eneste der er tilbage på alle realm :) (Oldschool)


No merci learn basics !

Min ama vil desværre altid være mere værd end dit lille arve styk ^_^ Kom igen når du kan kalde dig ejer af realms Europe rare Mld bow suckhead kyskys fra din mor :i
Member
Posts: 15,065
Joined: Mar 9 2010
Gold: 3,260.00
Dec 20 2011 02:38pm
Quote (Vinum @ Dec 20 2011 09:36pm)
No merci learn basics !

Min ama vil desværre altid være mere værd end dit lille arve styk ^_^ Kom igen når du kan kalde dig ejer af realms Europe rare Mld bow suckhead kyskys fra din mor :i


det var 1 ting! den er nok ikke mere værd end max 5k (Hvis det er trophy overhoved)

Du må godt smide et pic herinde! vil jeg gerne se den.

mine ting er mere værd end dit lort til sammen :)

E/:
Forresten har spillet D2 i ca. 10 år. men dog med et par pauser!
så har ingen arve stykker.

kan godt være jeg kun er 2010 user! Men har ikke haft brug for jsp førhen.

This post was edited by Gorillaz1 on Dec 20 2011 02:39pm
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 20 2011 02:39pm
Quote (Gorillaz1 @ Dec 20 2011 10:38pm)
det var 1 ting! den er nok ikke mere værd end max 5k (Hvis det er trophy overhoved)

Du må godt smide et pic herinde! vil jeg gerne se den.

mine ting er mere værd end dit lort til sammen :)


Hvis mickey ikk fandtes på det her website ville du tude over jeg var rigere end dig FYR


DET SKAL FEJRES
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 20 2011 02:42pm
Quote (Vinum @ 20 Dec 2011 21:39)
Hvis mickey ikk fandtes på det her website ville du tude over jeg var rigere end dig FYR


DET SKAL FEJRES

Det var ikke meget af et bevis på din realms mld bow.

Self slammed, rando.
Member
Posts: 15,065
Joined: Mar 9 2010
Gold: 3,260.00
Dec 20 2011 02:43pm
Quote (Vinum @ Dec 20 2011 09:39pm)
Hvis mickey ikk fandtes på det her website ville du tude over jeg var rigere end dig FYR


DET SKAL FEJRES


igen har du ikke ret!

prooves or never happent! ;)


Classic items er mere værd end skod lod items!

Dreng på 18 år uden hår spottet
Thansen Scooter face :P
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll