Puuh, der er mange muligheder for at lave en ordentligt spandfuld guld.
Undersøg dit "target realm's" ah, for diverse ting som folk bruger til dagligt, som der er populærer.
Nogle eksempler:
-essence of destruction! (Mener det er det de hedder. Har ikke spillet siden pre-nerf i firelands, så er ikke 100er på det er navnet) For eksempel hvis du kommer fra en server som er stop fuld, og de den vej igennem kommer til at cirkulerer hurtigere rundt, i større mængder end på de mindre servere, gør jo også at prisen falder. Jeg lavede selv 150k da jeg migradede over til hellfire som er mere eller mindre en død server, men alting derover var røv dyrt, da det som sagt er en lorte server med begrænset population, så jeg solgte living embers til 12k pr styk, som jeg havde købt for 2500 stykket fra mit gamle realm.
-Gems (Specielt røde!)
-Alle enchanting mats
-Darkmoond Cards, specielt tsunami, og volcano er et godt hit
-Diverse boe items fra FL, måske endda også boe items fra T11 tiden (Blackwing Descent + Bastion of Twilight)
-Vial of the sands
-Choppers
Tror det er de muligheder du har for at lave en ordentligt spandfuld profit, for dine 60k. Men som sagt er jeg lidt rusten, så det kan godt ske at der er noget af det der ikke er 100% optimal nu til dags, men tvivler på at det har helt ændret sig, på de par måneder jeg har været væk fra spillet

-Held og lykke!