Quote (TheAngel @ Dec 9 2011 02:06pm)
Så må du jo tage en allnighter, og så direkte i skole? xD
Næ nej, de der 2 timer var fantastiske and I'm feeling great :D.
Quote (ZwiX @ Dec 9 2011 02:07pm)
Soffe ikke kom med dårlige undskyldninger.
Du sender bare 10k

Oh ronniboy, you're so funny :).
Anyway, har ikke tid til at sidde og sniksnakke, see you later.
This post was edited by Tigerss on Dec 9 2011 07:22am