d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Torsdag D 10 November
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 12,213.40
Nov 10 2011 05:49am
Quote (Whyred @ Nov 10 2011 01:43pm)
Pointen er netop at folk ikke er i stand til at bruge chatten ordentligt, og ved at oprette en ny, viser du med al tydelighed at budskabet gik lige forbi dig.

Og du har tydeligvis heller ikke forstået det.

Jeg synes nu at jeg har forstået princippet.

Må give dig ret ^^
Vil vi have en chat, må vi arbejde for at få den gamle åbnet igen :)
Member
Gold: 84.00
Nov 10 2011 05:56am
Quote (Whyred @ Nov 10 2011 01:43pm)
Pointen er netop at folk ikke er i stand til at bruge chatten ordentligt, og ved at oprette en ny, viser du med al tydelighed at budskabet gik lige forbi dig.

Og du har tydeligvis heller ikke forstået det.

Jeg synes nu at jeg har forstået princippet.

Nogle kunne ikke håndtere det, det betyder da ikke andre ikke må lave en ny, der er ikke kollektiv straf jsp køre med, 1 fucker op = 1 bliver straffet, her har vi andre bare også mistet chatten, det betyder ikke man kan give det endnu en chance og prøve at få en chat uden alt det lort -.-

ps: 2k posts :D yayayayay
Member
Gold: 7,525.26
Nov 10 2011 06:01am
Quote (fiepigen @ 10 Nov 2011 12:56)
Nogle kunne ikke håndtere det, det betyder da ikke andre ikke må lave en ny, der er ikke kollektiv straf jsp køre med, 1 fucker op = 1 bliver straffet, her har vi andre bare også mistet chatten, det betyder ikke man kan give det endnu en chance og prøve at få en chat uden alt det lort -.-

ps: 2k posts :D yayayayay

Du får lige et hurtigt gæt her så, tror du at de lukker en tråd, fordi de forventer at der skal åbnes en ny med samme indhold dagen efter? Så ville lukningen være formålsløs i første omgang. Hvis du er træt af den er lukket, så kan du takke dem der fik den lukket. Og for lige at besvare dit spørgsmål.

Det betyder at man ikke må lave en ny ja. Hvis folk ikke kan håndtere en tråd der er 90 % meningsløst spam, så er det nok bare ikke sådan en vi skal have. Så for at svare på dit andet sprøgsmål, så er det kollektiv afstrafning ja.

This post was edited by Whyred on Nov 10 2011 06:01am
Member
Nov 10 2011 06:07am
Quote (Whyred @ Nov 10 2011 02:01pm)
Du får lige et hurtigt gæt her så, tror du at de lukker en tråd, fordi de forventer at der skal åbnes en ny med samme indhold dagen efter? Så ville lukningen være formålsløs i første omgang. Hvis du er træt af den er lukket, så kan du takke dem der fik den lukket. Og for lige at besvare dit spørgsmål.

Det betyder at man ikke må lave en ny ja. Hvis folk ikke kan håndtere en tråd der er 90 % meningsløst spam, så er det nok bare ikke sådan en vi skal have. Så for at svare på dit andet sprøgsmål, så er det kollektiv afstrafning ja.

1) stop med den arrogante attitude det da godt nok irriterende....
2) den første chat klarede det fint så kunne det være folk måske ville lære af den anden lige er blevet lukket og evt. tage sig sammen og lave vær med at trolle/flame?
3)gider du opføre dig voksent og lade være med at hentyde til jeg er dummere end lort? -.-

This post was edited by fiepigen on Nov 10 2011 06:08am
Member
Nov 10 2011 06:09am
Quote (fiepigen @ Nov 10 2011 02:07pm)
2) den første chat klarede det fint så kunne det være folk måske ville lære af den anden lige er blevet lukket og evt. tage sig sammen og lave vær med at trolle/flame?
3)gider du opføre dig voksen og lade være med at hentyde til jeg er dummere end lort? -.-

Så vidt jeg ved er det 3' gang vores chat bliver lukket, ikke første :)

Egentlig kan jeg godt forstå hvorfor Whyred er sur, i am sorry :(
Member
Gold: 399.00
Nov 10 2011 06:10am
Aaaaand here we go again....

Member
Nov 10 2011 06:10am
Quote (TheAngel @ Nov 10 2011 02:09pm)
Så vidt jeg ved er det 3' gang vores chat  bliver lukket, ikke første :)

Egentlig kan jeg godt forstå hvorfor Whyred er sur, i am sorry :(

forstår godt hvorfor han er sur, men fatter ikke hvorfor han skal begynde og opføre sig som en arrogant snob over for mig bare fordi jeg forslår at åbne en ny og håbe på det bliver bedre :)

/e men gider ikke diskutere mere :) ellers har de bare endnu mere grund til at forbyde chats :) så lad os bare lukke den her :)

This post was edited by fiepigen on Nov 10 2011 06:12am
Member
Gold: 7,525.26
Nov 10 2011 06:12am
Quote (fiepigen @ 10 Nov 2011 13:07)
3)gider du opføre dig voksen og lade være med at hentyde til jeg er dummere end lort? -.-

Den første chat vi havde blev også lukket, jeg ved ikke om du var aktiv på daværende tidspunkt. Moderatorerne begrundede lukningen som nu, med at spam/flame tog overhånd og at der ikke skulle oprettes en lignende tråd i et stykke tid af samme grund. Der blev efter et stykke tid, givet lov til en ny chat (den der blev lukket pga. for mange svar i tråden) og det gik fint.
Så når der engang bliver givet grønt lys til en ny tråd, så kommer den, og ikke før.

Det var ordlyden sidste gang den blev lukket, hvorfor skulle det ændre sig, og jeg beklager hvis det lyder arrogant, men det skær mig i øjnene at folk tror de bare kan lave en ny tråd dagen efter fordi den anden blev lukket.

Jeg er ikke sur, og jeg gider ikke bruge min tid på at tale grimt om andre på et internet forum, tag det roligt Fiepigen, beklager at det lød vredt. Jeg håber den her besked var bedre.

This post was edited by Whyred on Nov 10 2011 06:14am
Member
Nov 10 2011 06:12am
Quote (fiepigen @ Nov 10 2011 02:10pm)
forstår godt hvorfor han er sur, men fatter ikke hvorfor han skal begynde og opføre sig som en arrogant snob over for mig bare fordi jeg forslår at åbne en ny og håbe på det bliver bedre :)

Du kan ikke åbne en ny mate, det pointen, den vil blive lukket som spam ved første post :)
Hvis vi ønsker en chat igen, må vi bevise vi kan snakke ordenligt, det er hvad han forsøger at fortælle dig..

Du kan ikke lave en ny chat.

Whyred er ikke kun sur på dig ^^ Han er irriteret og det forståeligt, en irriteret mand er ikke sur på *en* kun, men ca på alle, som ikke kan forstå* :p

ihj jeg er så dårlig til at forklare mig selv om nogen ting :(

This post was edited by TheAngel on Nov 10 2011 06:14am
Member
Gold: 399.00
Nov 10 2011 06:14am
Quote (Whyred @ Nov 10 2011 12:12pm)
Den første chat vi havde blev også lukket, jeg ved ikke om du var aktiv på daværende tidspunkt. Moderatorerne begrundede lukningen som nu, med at spam/flame tog overhånd og at der ikke skulle oprettes en lignende tråd i et stykke tid af samme grund. Der blev efter et stykke tid, givet lov til en ny chat (den der blev lukket pga. for mange svar i tråden) og det gik fint.
Så når der engang bliver givet grønt lys til en ny tråd, så kommer den, og ikke før.

Det var ordlyden sidste gang den blev lukket, hvorfor skulle det ændre sig, og jeg beklager hvis det lyder arrogant, men det skær mig i øjnene at folk tror de bare kan lave en ny tråd dagen efter fordi den anden blev lukket.

Hvor er "like" knappen henne? Fuldstændig enig!
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll