Quote (fiepigen @ 10 Nov 2011 13:07)
1) stop med den arrogante attitude det da godt nok irriterende....
2) den første chat klarede det fint så kunne det være folk måske ville lære af den anden lige er blevet lukket og evt. tage sig sammen og lave vær med at trolle/flame?
3)gider du opføre dig voksen og lade være med at hentyde til jeg er dummere end lort? -.-
Den første chat vi havde blev også lukket, jeg ved ikke om du var aktiv på daværende tidspunkt. Moderatorerne begrundede lukningen som nu, med at spam/flame tog overhånd og at der ikke skulle oprettes en lignende tråd i et stykke tid af samme grund. Der blev efter et stykke tid, givet lov til en ny chat (den der blev lukket pga. for mange svar i tråden) og det gik fint.
Så når der engang bliver givet grønt lys til en ny tråd, så kommer den, og ikke før.
Det var ordlyden sidste gang den blev lukket, hvorfor skulle det ændre sig, og jeg beklager hvis det lyder arrogant, men det skær mig i øjnene at folk tror de bare kan lave en ny tråd dagen efter fordi den anden blev lukket.
Jeg er ikke sur, og jeg gider ikke bruge min tid på at tale grimt om andre på et internet forum, tag det roligt Fiepigen, beklager at det lød vredt. Jeg håber den her besked var bedre.
This post was edited by Whyred on Nov 10 2011 06:14am