Det er formodentlig din email account der er hacket så, hvis din d2 er så sikker...
De bliver regelmæssigt angrebet, specielt fordi her er der ikke mange blockeringer og safeguards når det kommer til stykket.
Og de fleste mail tilbydere har ikke engang safetylocks via IP range brug.
Selv Gmail er ret dårlige i deres kontrol.
På min konto opdagede og advarede de mod at en ny Ip fra Indien var på min konto... to måneder efter det skete.
Jeg fik mit wow og dia hacket derefter.
Mit wow "stjal" de ved at tage min lukkede konto og smide et trial tilbud på, og så bruge mine chars til at farme og tjene guld på. Var faktisk ret ok, for da jeg så startede op I cata igen, var fire ud af 7 chars, fyldt til randen med goodies

Og de dia kontoer jeg havde var ret ligegyldige da de i mellemtiden var blevet til nonladder. Og dem sletter jeg bare hver gang det sker.
Men.. det var fandme irriterende at gmail blev simpelt hacket. Og jeg tror ikke på at det var en keylogger eller et bruteforce.
Jeg bruger heller ikke skype eller chat programmer. Så heller ikke den vej (også umuligt dog uden at jeg ville vide det via mine beskyttelsesprogrammer)
Der kan slet ikke aktiveres noget på min computer uden at det slår alarm på min computer. Ikke engang et flash script. Og min kode til emailen er ikke nem, da den har 10+ tekst og tal.