d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Gratis Online Spil.
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Aug 25 2011 04:38am
Inappropriate Post Content
Member
Gold: 2,555.00
Aug 25 2011 05:07am
Quote (Znuggle @ 25 Aug 2011 11:38)
Er det ikke lidt dårlig stil at udnytte det faktum at en person leder efter et nyt spil, til egen vinding? Du vil simpelthen kun hjælpe hvis han giver dig et "referral", flot.

Hmm, jeg tilbyder at hjælpe ham? kan ikke se hvordan det er dårlig stil, at jeg selv vil have noget ud af det?
Member
Gold: 1,696.00
Aug 25 2011 09:21pm
Quote (Albinonegeren @ 25 Aug 2011 12:07)
Hmm, jeg tilbyder at hjælpe ham? kan ikke se hvordan det er dårlig stil, at jeg selv vil have noget ud af det?

Det ligger i at han ikke spørger efter referral links. Så er det dårlig stil at bruge dem.
Det er lidt som at spørge om hvorfor at bøvse ved bordet er dårlig stil... det er det bare fordi det er egocentrisk og irriterende for andre, men primært fordi flertallet af mennesker ikke ønsker at det er sådan man ter sig.
Det hedder at opføre sig acceptabelt i selskab med andre. Og specielt når man er sammen med folk man ikke kender nært er der specifikke regler for hvornår man overskrider acceptabel grænser.
Eller skal det ned på et endnu lavere niveau?
Det hedder opdragelse.....

Du tilbyder IKKE at hjælpe ham på den måde du gør det. Du er en telefon sælger for at sige det lige ud. Hey kom lige og check det her ud, chancen er du ikke kan li det, men jeg tjener på det, så jeg er ligeglad.

Skal man opføre sig med måde, linker man uden ref link, og siger at ref link KAN gives hvis ønskes.

Ergo dårlig stil.

http://www.pcworld.dk/galleri/onlinespil

pcworld gav lige en omgang på 21 gratis online spil, du kunne jo tage et kig
Member
Aug 26 2011 08:02am
Quote (Guunba @ 26 Aug 2011 04:21)
Det ligger i at han ikke spørger efter referral links. Så er det dårlig stil at bruge dem.
Det er lidt som at spørge om hvorfor at bøvse ved bordet er dårlig stil... det er det bare fordi det er egocentrisk og irriterende for andre, men primært fordi flertallet af mennesker ikke ønsker at det er sådan man ter sig.
Det hedder at opføre sig acceptabelt i selskab med andre. Og specielt når man er sammen med folk man ikke kender nært er der specifikke regler for hvornår man overskrider acceptabel grænser.

Du tilbyder IKKE at hjælpe ham på den måde du gør det. Du er en telefon sælger for at sige det lige ud. Hey kom lige og check det her ud, chancen er du ikke kan li det, men jeg tjener på det, så jeg er ligeglad.

Skal man opføre sig med måde, linker man uden ref link, og siger at ref link KAN gives hvis ønskes.

Ergo dårlig stil.

forskellen er dog at han ikke mister noget ved at prøve spillet? han kan jo uninstallere det efter 1 game og så er der ingen af os der får noget ud af det?

når han spørger efter gratis spil er det vel oplagt at man sender referals?

kan godt være det kom til at virke grådigt at jeg ville have noget ud af det, men jeg ser ingen grund til at hjælpe en random person ind i et spil hvis jeg INTET får ud af det?

This post was edited by Albinonegeren on Aug 26 2011 08:03am
Member
Gold: 11,335.00
Aug 26 2011 08:06am
Quote (Albinonegeren @ Aug 26 2011 04:02pm)
forskellen er dog at han ikke mister noget ved at prøve spillet? han kan jo uninstallere det efter 1 game og så er der ingen af os der får noget ud af det?

kan godt være det kom til at virke grådigt at jeg ville have noget ud af det, men jeg ser ingen grund til at hjælpe en random person ind i et spil hvis jeg INTET får ud af det?

Det kaldes at være flink og hjælpsom :)
Member
Aug 26 2011 08:31am
Quote (Kakaomanden @ 26 Aug 2011 15:06)
Det kaldes at være flink og hjælpsom :)

nn :)
Member
Gold: 3,433.00
Aug 26 2011 08:51am
Quote (Guunba @ Aug 26 2011 04:21am)

Ergo dårlig stil.

Meget dårligt eksempel med at bøvse ved bordet..
Personen der bøvser får intet ud af at bøvse, det gør Albi i denne situation.

Og nu i snakker om at være høflig and so on... Så er det da høfligt af ham at overhovedet ville hjælpe? Han er så vidt jeg kan se den eneste der har tilbudt sin hjælp her, og så 100% gratis tager ikke 1 sekund længere at oprette sig med "ref link"
og det ville være uhøfligt af personen at begynde på spillet uden at bruge "ref link" når han nu har smidt det ind..
Member
Aug 27 2011 12:26am
Quote (Legendsarmy @ 26 Aug 2011 15:51)
Meget dårligt eksempel med at bøvse ved bordet..
Personen der bøvser får intet ud af at bøvse, det gør Albi i denne situation.

Og nu i snakker om at være høflig and so on... Så er det da høfligt af ham at overhovedet ville hjælpe? Han er så vidt jeg kan se den eneste der har tilbudt sin hjælp her, og så 100% gratis tager ikke 1 sekund længere at oprette sig med "ref link"
og det ville være uhøfligt af personen at  begynde på spillet uden at bruge "ref link" når han nu har smidt det ind..

Næh og nej og niks.

Sikkert for dig, men det handler om opdragelses eksemplet ikke personligt gain.
Men som den troll du nu er overser du det så fint.
Desuden hjælper han kun for at hjælpe sig selv, det har han selv skrevet to gange nu, så lad være med at skrive sådan en gang ævl om at han er den eneste der hjælper. Der er MASSER herinde der har hjulpet allerede. På nøjagtigt samme måde, men med opdragelse og høflighed.

Member
Aug 27 2011 12:31am
Quote (Albinonegeren @ 26 Aug 2011 15:02)

Det er netop derfor man IKKE poster ref links.

Han bad ikke om det, og du poster det IKKE for hans skyld.
Han bad bare om nogle online gratis spil. Hvis han synes du har hjulpet ham med introen til spillet, så BEDER han om et ref link.

Jeg må indrømme, jeg ikke engang clicker på et reflink når jeg ser et. Det er så ren dårlig stil, og giver spillet stigmata. Det viser også at spillet er et "free2play" (NOT!!!) game, og derfor slet ikke i den kategori han bad om.
Kan godt være han kan spille gratis, han får bare ikke så meget ud af det, og alt sker for langsomt til at spillet er interessant. Ye vi kender alle den slags spil.
Med de spil er det faktisk i sidste ende billigere at spille WoW lolol.

Men lev du bare videre i opfattelsen af at når du hjælper dig selv, så gør du det for andre. Alle andre ved så bare bedre, og ser din post som allerede fortalt. På nær lige den 12årige scammer.

Desværre hænger de to ting meget sammen, dårlig opdragelse og alder.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll