Quote (Albinonegeren @ 26 Aug 2011 15:02)
forskellen er dog at han ikke mister noget ved at prøve spillet? han kan jo uninstallere det efter 1 game og så er der ingen af os der får noget ud af det?
når han spørger efter gratis spil er det vel oplagt at man sender referals?
kan godt være det kom til at virke grådigt at jeg ville have noget ud af det, men jeg ser ingen grund til at hjælpe en random person ind i et spil hvis jeg INTET får ud af det?
Det er netop derfor man IKKE poster ref links.
Han bad ikke om det, og du poster det IKKE for hans skyld.
Han bad bare om nogle online gratis spil. Hvis han synes du har hjulpet ham med introen til spillet, så BEDER han om et ref link.
Jeg må indrømme, jeg ikke engang clicker på et reflink når jeg ser et. Det er så ren dårlig stil, og giver spillet stigmata. Det viser også at spillet er et "free2play" (NOT!!!) game, og derfor slet ikke i den kategori han bad om.
Kan godt være han kan spille gratis, han får bare ikke så meget ud af det, og alt sker for langsomt til at spillet er interessant. Ye vi kender alle den slags spil.
Med de spil er det faktisk i sidste ende billigere at spille WoW lolol.
Men lev du bare videre i opfattelsen af at når du hjælper dig selv, så gør du det for andre. Alle andre ved så bare bedre, og ser din post som allerede fortalt. På nær lige den 12årige scammer.
Desværre hænger de to ting meget sammen, dårlig opdragelse og alder.