Quote (LegionOfAngels @ Aug 4 2011 12:52am)
Der har du den ^^
Men det sgu også fair nok

folk som ikke er *lyd experter* ville synes den lyd der kommer ud af et 10k system ville være rocker sygt og bla bla bla alt det der, men for folk der bare kan høre den mindste *scrat*
så kan det selvfølgelig ikke blive godt nok

Og det er der forskellen er ^^ Jeg kan ikke rigtig høre forskel i hvert fald

2500 : ledninger
3500 : headunit
3500 : bass
10 k : forstærkere
5-6 k : højtalere
1.5-2 k : kondensator / bass kontrol / ekstra ledning / sikringer osv osv
da det var nyt kunne jeg dårligt skrue op før folk sad og tog sig til ørene, nu er det snart så slidt og nogle af højtaler er blevet skiftet ud med mindre god kvali da jeg har brændt det af, nu spiller det bare godt men ik noget specielt, men det har trods alt os holdt 3 år med fuld knald på hver dag, det havde det nok ik hvis jeg havde givet 10 og ik 25+
men 2500 bare for ledninger i den rigtige kvalitet, høj lyd koster ik særlig meget, men hvis det os skal lyde rent så det en hobby der hurtig tapper ens pung det helt sikkert
Quote (bettelap @ Aug 4 2011 02:21am)
tror heller ikk jeg kan høre forskel

men jeg må jo ud og høre i en bytik vis man kan det

hvis du gerne vil have høj og god lyd men kun har 10 k vil jeg råde dig til at købe lidt af gangen, hold dig fra mærker som x-sound / blaupunkt og hva de andre t-hansen mærker ellers hedder
hellere kun købe et anlæg og 2 højtaler og en forstæker i god kvali og så vente med bass istedet for at købe det hele for 10 og så går det i stykker eller lyder af helved til efter 3 dage, så kan man altid købe en kvali bass næste gang du har penge så slipper du for skulle købe en ny ½ år efter + du for meget bedre lyd
This post was edited by lulzz on Aug 4 2011 08:33am