[QUOTEQuote (JelleDK @ May ]Tænkte nok der skulle anlæg i, derfor jeg spurgte om bagagerum.. Det nytter jo ikke at købe en bil, hvor der ikke er plads til dit nuværende anlæg..
Jeg gav ca 15k for min Mercedes.. Eller det var faktisk for 2.. 5k for en uden afgift, da den havde nogle dele jeg skulle bruge i den anden.. Også gav jeg 10k for en med dansk afgift, hvor automat gearet ikke kunne gå i 3. og 4. gear..
For min Saab gav jeg 30k, den havde kørt 37k km, uden en eneste defekt, så gav jeg 5k for chip tun.. Grunden til det er så billigt er fordi min stedfar er Saab mekaniker..
Galant er også en dejlig bil, bare pas på standen i dem, de kan være meget råden..[/QUOTE]
hehe præcis. skal værtfalt ik have en uno eller sådan noget, så skal dem bagi sidde med min bass på skødet

lyder somom du har fundet nogle gode tilbud

hvis jeg skulle have en galant skulle det os min være fra 2000 eller nygere, har os hørt de ruster osv rimelig hurtigt, ligesom min golf
den er fra 96 og ga 22 forr den for 3.5 år siden, der var den ca 35-40 k værd. idag er den helt rustet og slidt op og får nok ik meget mere end skrot pris
hvis bare jeg havde min indtægt på papirer kunne jeg tage lån til en ordenlig bil, det totalt latterligt det her
This post was edited by lulzz on May 20 2011 08:15am