Quote (Hyper-nielsen @ 25 May 2011 13:02)
Hei spade... nu er det sårn at største delen af spillere i EU LoL er fra tyskland, holland, frankrig og scandinavien... så måske du skulle flette om stuff du ikk ved noget om?
udre mere.. så er Slave's Whiner stil meget general for LoL... du ska vide at hvis du joiner lol er du en stor fed noob (ifølge andre lol spillere) og når du så blir erfaren og smadre alle så er du bare en lucky fucking noob (ifølge andre lol spillere)
jeg har selv spillet over 5000 games i lol.... ved alt der er at vide... og sælger gerne lektioner til nye vs fg
PM mig hvis i ska bruge hjælp

utrolig pænt du snakker til mig der, tydeligt at se på det sprog du har spillet det meget

Ville gerne ha repoteret dig for flame eller det tiggeri du har gang i i det signature men det var der allerede en anden der havde gjodt, Jeg er level 24 og med 200 spil ca over de sidste 3-4 uger vil jeg da mene jeg har et godt indtryk af hva sprog folk snakker derinde, jeg har enu ikke set en eneste tysk linje i deres chat detsvære, for det ville jeg kunne forstå i modsætning til Portugisisk, Spank, Russisk og Fransk som der er utroligt meget af
Og så vidt jeg kan se så er de sprog jeg har skrevet alle fra europa så ved ikke helt hvor du vil hen med at sigde til mig folk er fra eu :)?
Må jeg også skive til dig hvis jeg skal bruge hjælp ? for du virker til at være en super flink fyr jeg har løst til at få hjælp af