Quote (Mix @ 3 May 2011 14:22)
Forstår godt du sviner Noodle til.
Han er en af Dks største scammers, han tog mit bb og anni 20 20 7 for 1 år siden, og desuden er det slet ikke en pige.
Bare en faker.
Havde du ladet det ligge frit fremme siden han tog det?
@Tråd
Det er dit eget valg, og istedet for at søge om støtte til at modarbejde din far eller om grunde til at lade være, så tag en snak med ham i stedet. Det er dit liv, og vi andre skal ikke diktere det, det er da for dumt.
Personligt ville jeg aldrig nogensinde få en, men det er heldigvis også mit eget valg, lige som det er dit, hvis du har lyst, men hør evt. din far ad hvad han har at sige, måske synes han bare du er lige ung nok.
Quote (Sunshines @ 3 May 2011 14:11)
Mens du er igang, kan du også liiiige nå at melde dig ind i foreningen for bøsser.
Quote (ZwiX @ 3 May 2011 14:04)
Håber du dør af infektion.
Foreningen for seje mennesker har talt.