d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Vil Gerne Dedikere Dette Thread
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 28 2011 01:08pm
Rolig nu ven :)

- Du kan ikke bare forlange at du vil når du kan. - Nogen af os bruger også tid i det virkelig liv. - Og det er ikke altid, at de passer.

- Jeg prioritere andet højere end at bruge tid på at låne mine ting ud - Nu når der er reset, som formentlig er det sidste inden d3 udkommer, vil jeg gerne være med helt fremme.
Som jeg også synes jeg har prøvet at forklare dig i de tidligere PMS

- Du skal nok få dem overført når det passer med mig, - det tager ikke bare 2 sec, - da der står mange fgs på spil. Det er klar du ikke tænker over det, da det ikke er dine ting.

Men jeg synes det er lidt for barnligt, at poste det offentligt - det er vel en sang i mellem dig og mig, hvorvidt du må låne mine ting eller ej.

At klamme mig en Idiot på grund af det, synes jeg lidt er at flame. - Lad os bare lade den ligge her.

Hygge Hejsa Drenge

Ches


Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Mar 28 2011 01:10pm
Christian du har været online stort set hele dagen.
din undskyld idag var du ledte efter en barbarian i 4 timer ?

- Jeg synes bare du skal sige du ikke havde tænkt dig at låne mig det fra starten. for ærligt talt var det bare været spildt tid for mig ?
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 28 2011 01:17pm
Quote (ZwiX @ 28 Mar 2011 21:10)
Christian du har været online stort set hele dagen.
din undskyld idag var du ledte efter en barbarian i 4 timer ?

- Jeg synes bare du skal sige du ikke havde tænkt dig at låne mig det fra starten. for ærligt talt var det bare været spildt tid for mig ?


Hvis du vil køre den repulic så lad os da gøre det.

- Online hele dagen, langt fra - jeg har muligvis siddet på computeren med Lektier mv. - Jeg har muligvis kigger på engang i mellem, men jeg har langt fra brugt meget tid herinde idag. - skulle bare have styr på de sidste ting.

Hvis du vil mig mere eller om denne sag, så kan du pm'e mig


This post was edited by Chestk on Mar 28 2011 01:25pm
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Mar 28 2011 01:41pm
Quote (Chestk @ Mar 28 2011 08:08pm)
Rolig nu ven :)

- Du kan ikke bare forlange at du vil når du kan. - Nogen af os bruger også tid i det virkelig liv. - Og det er ikke altid, at de passer.

- Jeg prioritere andet højere end at bruge tid på at låne mine ting ud - Nu når der er reset, som formentlig er det sidste inden d3 udkommer, vil jeg gerne være med helt fremme.
Som jeg også synes jeg har prøvet at forklare dig i de tidligere PMS

- Du skal nok få dem overført når det passer med mig, - det tager ikke bare 2 sec, - da der står mange fgs på spil. Det er klar du ikke tænker over det, da det ikke er dine ting.

Men jeg synes det er lidt for barnligt, at poste det offentligt - det er vel en sang i mellem dig og mig, hvorvidt du må låne mine ting eller ej.

At klamme mig en Idiot på grund af det, synes jeg lidt er at flame. - Lad os bare lade den ligge her.

Hygge Hejsa Drenge

Ches


Du bruger dit virkelige liv (!!!!!) som undskyldning for ikke at mule items til ham, men alligevel står der i PMs du bruger dem på andet in-game gejl?
Helt fair du ikke gider give ham tingene, men så tal sku da klart mel ud af posen.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Mar 28 2011 01:46pm
Nå drenge jeg tror bare vi lader den ligge ved det her..

- Jeg var lidt muggen da jeg postede det..
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 28 2011 01:55pm
Quote (ZwiX @ 28 Mar 2011 20:46)
Nå drenge jeg tror bare vi lader den ligge ved det her..

- Jeg var lidt muggen da jeg postede det..


jeg ville have været det samme, men lad være at tænke tilbage og tænk fremad of lad være at spilde mere tid på ham ;)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Mar 28 2011 02:10pm
Hvorfor bruger I ikke bare PM knappen drenge, det ville vi andre gøre. Ingen grund til at hænge folk ud for den slags.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 29 2011 01:58am
Chestk kan ingen gang holde overfor nogen åbenbart hvad han siger

han har også lige pisset på mig...

Velkommen på bad mannered list knægt
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 31 2011 12:24pm
Quote (Vinum @ Mar 29 2011 09:58am)
Chestk kan ingen gang holde overfor nogen åbenbart hvad han siger

han har også lige pisset på mig...

Velkommen på bad mannered list knægt


Bare ved at læse det han skrev deroppe var nok til at se man ikke kan stole på ham :)

Hvis man har tid til at bruge xx timer på det nye reset, men ikke at bruge 5 - 10 min på at overføre nogle ting, så det jo klart hvad der sker i hovedet på ham.

Jeg havde opgivet allerede ved første øjekast af den pm der xD
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 31 2011 03:08pm
Quote (LegionOfAngels @ Mar 31 2011 08:24pm)
Bare ved at læse det han skrev deroppe var nok til at se man ikke kan stole på ham :)

Hvis man har tid til at bruge xx timer på det nye reset, men ikke at bruge 5 - 10 min på at overføre nogle ting, så det jo klart hvad der sker i hovedet på ham.

Jeg havde opgivet allerede ved første øjekast af den pm der xD


og så det show han laver efterfølgende med hans new ladder team overfor mig

Han er helt 100% black listed herfra
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll