Quote (3Dimensional @ 22 Mar 2011 15:53)
jeg vil gerne være fber eller java!
jeg kan game hele natten og et par dage frem!
har ikke skype! men er nem at komme i kontakt med!
Lyder lækkert
Har gode forhåbninger indtil videre til det her.
Quote (ZwiX @ 22 Mar 2011 16:12)
Hvis jeg joiner kan jeg ligge min mumble eller ventrilo server til.
- Det er sku trælst at sidde 8 og snakke over skype, med alle de baggrunds lyde der er.
Ja, jeg er helt enig, - Det skal bare være sådan at vi kan kommunikere hurtigt indbyrdes.