d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 2 Reset Team > Søger Deltagere
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,181
Joined: Sep 5 2008
Gold: 1,082.00
Warn: 10%
Mar 22 2011 07:13am
fire sorc, men jeg burde nok være på en "måske" liste.
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 22 2011 07:43am
Quote (jacobsen-the-hero @ 22 Mar 2011 15:10)
cold sorc her


Den er muligvis allerede optaget.

Quote (Aura @ 22 Mar 2011 15:12)
Summon Nec eller Cold sorc her :P


Tvivler stærkt på at Cold Sorc. - Men ville være lækkert med Summon Nec.


Quote (NickCaveandthebadseeds @ 22 Mar 2011 15:13)
fire sorc, men jeg burde nok være på en "måske" liste.


Lig mærke til, at den allerede er optaget.

*** SKRIV OM I HAR SKYPE OG OM I KAN OPFYLDE DE KRAV SOM ER BLEVET STILLET ***
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Mar 22 2011 07:53am
jeg vil gerne være fber eller java!

jeg kan game hele natten og et par dage frem!

har ikke skype! men er nem at komme i kontakt med!
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Mar 22 2011 08:12am
Hvis jeg joiner kan jeg ligge min mumble eller ventrilo server til.

- Det er sku trælst at sidde 8 og snakke over skype, med alle de baggrunds lyde der er.
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 22 2011 08:49am
Quote (3Dimensional @ 22 Mar 2011 15:53)
jeg vil gerne være fber eller java!

jeg kan game hele natten og et par dage frem!

har ikke skype! men er nem at komme i kontakt med!


Lyder lækkert :) Har gode forhåbninger indtil videre til det her.

Quote (ZwiX @ 22 Mar 2011 16:12)
Hvis jeg joiner kan jeg ligge min mumble eller ventrilo server til.

- Det er sku trælst at sidde 8 og snakke over skype, med alle de baggrunds lyde der er.


Ja, jeg er helt enig, - Det skal bare være sådan at vi kan kommunikere hurtigt indbyrdes.
Member
Posts: 83,154
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Mar 22 2011 09:07am
Jeg kan nok ikke være med hele natten men til en 1-2 stykker :)
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 22 2011 09:18am
Quote (Aura @ 22 Mar 2011 17:07)
Jeg kan nok ikke være med hele natten men til en 1-2 stykker :)


Jeg tror desværre ikke, at det er nok :)

Selvfølgelig alt afhængig af hvornår resettet kommer :)

Men jeg mener at alle personer skal med til Hell act 5


This post was edited by Chestk on Mar 22 2011 09:18am
Member
Posts: 83,154
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Mar 22 2011 09:19am
Quote (Chestk @ 22 Mar 2011 16:18)
Jeg tror desværre ikke, at det er nok :)

Selvfølgelig alt afhængig af hvornår resettet kommer :)

Men jeg mener at alle personer skal med til Hell act 5
Igen, kommer an på hvornår resettet starter på dagen :D
Member
Posts: 7,181
Joined: Sep 5 2008
Gold: 1,082.00
Warn: 10%
Mar 22 2011 11:55am
Quote (Chestk @ 22 Mar 2011 14:43)
Lig mærke til, at den allerede er optaget.
yea, det kunne jeg ikke lige se. font = min default jsp baggrund. lad mig det vide, hvis der alligevel er plads - jeg kan bare spille en anden sorc eller w/e.

This post was edited by NickCaveandthebadseeds on Mar 22 2011 11:55am
Banned
Posts: 1,664
Joined: Jan 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 22 2011 12:04pm
Javazon eller hammerdin her.

Da jeg bare går og venter på at skal starte på noget skole efter sommerferien, har jeg massere af tid ved hånden, så jeg har planer om at spille en 24-48 timer i træk når resettet rammer os.
Jeg har skype/vt/mumble :)

Go Back To Dansk Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll