d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mit Beat! > Ye
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 60.00
Feb 28 2011 12:33am
Quote (FlowiZ @ 28 Feb 2011 00:16)
ka' ikk forstå hvorfor du syntes, der er både

soft clipper
multiband compressor
parameters 2

Ja, derfor dit mix er meget komprimeret. Håber heller ikke det er din rækkefølge.

Så skal du skrue din kick ned med 1 - 2 dB. Eventuelt lave den side chained med din lead/synth. Så vil du få meget mere luft i mixet.

e/ Du har forsøgt at få høj volume, men du har endt med at få et mudret mix. Men man kan jo heldigvis rede det. Prøv at drop din mastering og så bruge selektiv EQ eller HP/LP filter på alle dine kanaler og eliminer alle unødvendige frekvenser. Derefter kan du højde produktionen med kompressor, limiter og EQ. Dog vil jeg råde dig til at fokuserer mere på hver enkel kanal end at du kan redde det hele i masterkanalen.

Du bruger FL ikke?

This post was edited by Qhotex on Feb 28 2011 12:37am
Member
Gold: 43,996.00
Feb 28 2011 02:03am
Quote (Qhotex @ 28 Feb 2011 07:33)
Ja, derfor dit mix er meget komprimeret. Håber heller ikke det er din rækkefølge.

Så skal du skrue din kick ned med 1 - 2 dB. Eventuelt lave den side chained med din lead/synth. Så vil du få meget mere luft i mixet.

e/ Du har forsøgt at få høj volume, men du har endt med at få et mudret mix. Men man kan jo heldigvis rede det. Prøv at drop din mastering og så bruge selektiv EQ eller HP/LP filter på alle dine kanaler og eliminer alle unødvendige frekvenser. Derefter kan du højde produktionen med kompressor, limiter og EQ. Dog vil jeg råde dig til at fokuserer mere på hver enkel kanal end at du kan redde det hele i masterkanalen.

Du bruger FL ikke?

Jo, måske har jeg skruet lidt for højt for soundgoodizern, men lærer hele tiden ;)
har LP/HP filter på, men de står på fuld skrald untagen når sanger leader op

jo bruger fl 9
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll