Quote (Monze @ Feb 6 2011 05:58pm)
Hvorfor vi ikke synes om mac? Fordi de er overhyped for hårdt. Det må næsten være den mest væsentlige grund. De er ekstremt dyre i forhold til hvad de kan og dem der køber dem er nogle der vil skille sig ud og tror de har købt noget unikt eller mærkevare. Ved godt der er enkelte situationer hvor den måske er pengene værd som ved billed/lyd/video redigering), men det ændrer stadig ikke på at du betaler en formue for designet. Styresystemet er en anden ting. Personligt kan jeg ikke fordrage det og mange vælger også at installere windows på deres mac. På de skoler jeg har gået på har IT supporterne heller ikke ville/kunne lave fx problemer med at komme på nettet hvis du kom med en mac.
Men okay hvis du har pengene til det og tror det er "in" at have samtlige mac produkter som iPhone, iPad, iPod, iPoop og alt det så synes jeg da bare du skal købe den. Bare vær klar over at ved at betale 12k for den kunne du måske have fået en tilsvarende for 7-8k.
well, det er nu fordi jeg har prøvet en m8s, og det der den bryger ( altså f.eks. windows 7 ) det er mega nice syntes jeg, og jeg kan godt lide apple, har nemlig selv iphone og ipod.

også er designet på den jeg har kigget på også meget flot

og kan købe den til 8k bare uden så meget gb, men så kan jeg jo købe en ekstern hardisk :)?