d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Apple > Computer
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 6 2011 09:04am
Quote (crazysmoker92 @ Feb 6 2011 04:02pm)
det er ligesom lego min ven, du finder guiden til hvordan du samler din nye pc på hardware forumet her på jsp.
Jeg ville blive ked af det hvis du købte en mac, det er alt for mange penge at bruge udelukket på designet da det ikke er processoren der skal råbes hurrah for.

Prøver bare at sige du ikke får ydeevne for pengene ved at gå mac. Men hvis det fordi du synes den er flot så ok.

okaay, har en ven, hans mac er sindsyg hurtigt på nettet og det. :)
og synes nu også de ser fede ud. :D
Member
Gold: 60.00
Feb 6 2011 09:07am
Quote (crazysmoker92 @ 6 Feb 2011 16:58)
bare lav din egen computer og installer mac os på det sku lige 5 kilo du spare på at den ikke har deres ækle hvide design. /(der alligevel blir nikotin gult med årne)
Mac sælger som regl på at det er desegnet der ser flot ud, og iha den kører mine programmer så fint... det næste halve år.
du må for guds skyld ikke købe en, saml din egen pc med præcist det der passer dig, og så installer mac os hvis det er det du tænder på.

Det kommer da an på hvordan du behandler den. Du kan også køre en PC i smadder på under et halvt år.
Member
Gold: 355.00
Feb 6 2011 09:08am
Quote (bettelap @ Feb 6 2011 03:04pm)
okaay, har en ven, hans mac er sindsyg hurtigt på nettet og det. :)
og synes nu også de ser fede ud. :D

så det hans internet bræde der afgør hvor hurtig den er på nettet.
Aim for en stærk processor. og en god harddisk (7200rpm 32mb catche gerne 6gb/s)
Ellers vil du hurtigt opleve at den bliver langsom da det somregl er harddisken der det langsommeste på en computer.
Har du et link til den du overvejer at købe?

Quote (Qhotex @ Feb 6 2011 03:07pm)
Det kommer da an på hvordan du behandler den. Du kan også køre en PC i smadder på under et halvt år.

self ^_^

This post was edited by crazysmoker92 on Feb 6 2011 09:10am
Member
Feb 6 2011 10:04am
[QUOTE=crazysmoker92,Feb 6 2011 04:08pm]så det hans internet bræde der afgør hvor hurtig den er på nettet.
Aim for en stærk processor. og en god harddisk (7200rpm 32mb catche gerne 6gb/s)
Ellers vil du hurtigt opleve at den bliver langsom da det somregl er harddisken der det langsommeste på en computer.
Har du et link til den du overvejer at købe?/QUOTE]

http://www.apple.com/macbookair/
den der ^_^
Member
Gold: 253,169.00
Feb 6 2011 10:58am
Quote (bettelap @ 6 Feb 2011 15:58)
hvorfor syntes i ikk det :D?

Hvorfor vi ikke synes om mac? Fordi de er overhyped for hårdt. Det må næsten være den mest væsentlige grund. De er ekstremt dyre i forhold til hvad de kan og dem der køber dem er nogle der vil skille sig ud og tror de har købt noget unikt eller mærkevare. Ved godt der er enkelte situationer hvor den måske er pengene værd som ved billed/lyd/video redigering), men det ændrer stadig ikke på at du betaler en formue for designet. Styresystemet er en anden ting. Personligt kan jeg ikke fordrage det og mange vælger også at installere windows på deres mac. På de skoler jeg har gået på har IT supporterne heller ikke ville/kunne lave fx problemer med at komme på nettet hvis du kom med en mac.

Men okay hvis du har pengene til det og tror det er "in" at have samtlige mac produkter som iPhone, iPad, iPod, iPoop og alt det så synes jeg da bare du skal købe den. Bare vær klar over at ved at betale 12k for den kunne du måske have fået en tilsvarende for 7-8k.
Member
Feb 6 2011 11:10am
[QUOTE=bettelap,Feb 6 2011 04:04pm][QUOTE=crazysmoker92,Feb 6 2011 04:08pm]så det hans internet bræde der afgør hvor hurtig den er på nettet.
Har du et link til den du overvejer at købe?/QUOTE]

http://www.apple.com/macbookair/
den der ^_^[/QUOTE]

typisk apple at gå så meget op i præsentation, der står ikke en gang hvilke enheder den består af. flot mac... flot..
den er nu ret flot -.-

This post was edited by crazysmoker92 on Feb 6 2011 11:10am
Member
Feb 6 2011 12:36pm
Quote (Monze @ Feb 6 2011 05:58pm)
Hvorfor vi ikke synes om mac? Fordi de er overhyped for hårdt. Det må næsten være den mest væsentlige grund. De er ekstremt dyre i forhold til hvad de kan og dem der køber dem er nogle der vil skille sig ud og tror de har købt noget unikt eller mærkevare. Ved godt der er enkelte situationer hvor den måske er pengene værd som ved billed/lyd/video redigering), men det ændrer stadig ikke på at du betaler en formue for designet. Styresystemet er en anden ting. Personligt kan jeg ikke fordrage det og mange vælger også at installere windows på deres mac. På de skoler jeg har gået på har IT supporterne heller ikke ville/kunne lave fx problemer med at komme på nettet hvis du kom med en mac.

Men okay hvis du har pengene til det og tror det er "in" at have samtlige mac produkter som iPhone, iPad, iPod, iPoop og alt det så synes jeg da bare du skal købe den. Bare vær klar over at ved at betale 12k for den kunne du måske have fået en tilsvarende for 7-8k.

well, det er nu fordi jeg har prøvet en m8s, og det der den bryger ( altså f.eks. windows 7 ) det er mega nice syntes jeg, og jeg kan godt lide apple, har nemlig selv iphone og ipod. :)
også er designet på den jeg har kigget på også meget flot ^_^
og kan købe den til 8k bare uden så meget gb, men så kan jeg jo købe en ekstern hardisk :)?
Member
Feb 6 2011 02:15pm
Quote (bettelap @ Feb 6 2011 06:36pm)
well, det er nu fordi jeg har prøvet en m8s, og det der den bryger ( altså f.eks. windows 7 ) det er mega nice syntes jeg, og jeg kan godt lide apple, har nemlig selv iphone og ipod. :)
også er designet på den jeg har kigget på også meget flot ^_^
og kan købe den til 8k bare uden så meget gb, men så kan jeg jo købe en ekstern hardisk :)?

ekstern hardisk er altid en mulighed jo.
Jeg har haft bærbar i 5år uden en stationær og jeg synes det der galt med dem er, DU ikke kan opgrader lortet, det ikke så ligetil fordi det er hardwaren der tilpasset til designet. og frygter bare at den ville blive outdatet forholdsvis hurtigt.
Den er super lækker intet der.

This post was edited by crazysmoker92 on Feb 6 2011 02:15pm
Member
Feb 6 2011 02:24pm
Quote (crazysmoker92 @ Feb 6 2011 09:15pm)
ekstern hardisk er altid en mulighed jo.
Jeg har haft bærbar i 5år uden en stationær og jeg synes det der galt med dem er, DU ikke kan opgrader lortet, det ikke så ligetil fordi det er hardwaren der tilpasset til designet. og frygter bare at den ville blive outdatet forholdsvis hurtigt.
Den er super lækker intet der.

Tjae... :)
og pengene har jeg ^_^

det er bare det med, jeg gerne ville høre fra nogle som havde den, om hva de syntes :D
Member
Gold: 138.00
Feb 6 2011 02:50pm
Køb en normal computer som HP, Dell, Acer osv. og sæt et Apple mærke på.
Det er næsten det samme :D Det har jeg gjort på min :D Den er niceeee ^^
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll