Quote (Steffer @ 12 Jan 2011 22:46)
ehm jeg underviser i matematik så stop med at forsøge på at lyde klog hvad det angår

og tæl dog bare, det andet er mere til besvær.
Du er 22 og underviser i matematik?
Så efter gymnasiet tog dig 3 år at blive lærer? Hvis det er rigtigt, så er det sgu sejt.
Men du må forstå jeg har min tvivl.
Og ja, det er mere besværligt at lave scriptet, men når det først kører er det nemmere, det kan du ikke benægte.
Quote (Znuggle @ 13 Jan 2011 07:25)
Lav et excel ark og skriv opdater det hver gang i har spillet, så skal i kun tælle for hver enkelt gang.
Ideen er ikke at jeg efter hver gang skal skrive noget ned..
Quote (JelleDK @ 13 Jan 2011 00:15)
Nej, hentyder ikke til dit ligegyldige matematik, men det script du spørger efter..
Jeg ville sagtens kunne lave er program til dig, som kunne ligge 1 og 1 sammen.. Men det ville være 10 gange nemmere bare at lave det i excel, som også kunne give dig en graf eller hvad du nu vil have som slut resultat..
Kan også godt selv lave et program der er i stand til at addere.
Problemet er at få scriptet til at genkende billedet (har ikke andre ideer lige i øjeblikket, du må da gerne komme med en bedre ide) og så plusse med én til den der nu vandt som rigtig nok kan være i excel.
Men hvis du også havde tænkt dig at jeg efter hver gang skulle ind i excel, er det ikke lige hvad jeg søger.
Quote (ePen @ 13 Jan 2011 10:33)
Det burde ikke være et særligt stort problem

Det eneste du forventer er et "scorerboard" ingame ?
Ja noget i den stil