d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogle Scrip-nørder? > Pvp-script
Prev12
Closed New Topic New Poll
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 13 2011 03:33am
Det burde ikke være et særligt stort problem :D
Det eneste du forventer er et "scorerboard" ingame ?
Member
Gold: 4,200.00
Jan 13 2011 03:36am
Quote (Steffer @ 12 Jan 2011 22:46)
ehm jeg underviser i matematik så stop med at forsøge på at lyde klog hvad det angår ;)

og tæl dog bare, det andet er mere til besvær.

Du er 22 og underviser i matematik?
Så efter gymnasiet tog dig 3 år at blive lærer? Hvis det er rigtigt, så er det sgu sejt.
Men du må forstå jeg har min tvivl.
Og ja, det er mere besværligt at lave scriptet, men når det først kører er det nemmere, det kan du ikke benægte.

Quote (Znuggle @ 13 Jan 2011 07:25)
Lav et excel ark og skriv opdater det hver gang i har spillet, så skal i kun tælle for hver enkelt gang.

Ideen er ikke at jeg efter hver gang skal skrive noget ned..

Quote (JelleDK @ 13 Jan 2011 00:15)
Nej, hentyder ikke til dit ligegyldige matematik, men det script du spørger efter..
Jeg ville sagtens kunne lave er program til dig, som kunne ligge 1 og 1 sammen.. Men det ville være 10 gange nemmere bare at lave det i excel, som også kunne give dig en graf eller hvad du nu vil have som slut resultat..

Kan også godt selv lave et program der er i stand til at addere.
Problemet er at få scriptet til at genkende billedet (har ikke andre ideer lige i øjeblikket, du må da gerne komme med en bedre ide) og så plusse med én til den der nu vandt som rigtig nok kan være i excel.

Men hvis du også havde tænkt dig at jeg efter hver gang skulle ind i excel, er det ikke lige hvad jeg søger.

Quote (ePen @ 13 Jan 2011 10:33)
Det burde ikke være et særligt stort problem :D
Det eneste du forventer er et "scorerboard" ingame ?

Ja noget i den stil :)
Member
Gold: 97,191.00
Jan 13 2011 05:34am
Det er ikke tilladt at diskutere 3rd party programs eller hvordan man laver dem.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 13 2011 06:56am
Quote (chu25 @ Jan 13 2011 10:36am)
Du er 22 og underviser i matematik?
Så efter gymnasiet tog dig 3 år at blive lærer? Hvis det er rigtigt, så er det sgu sejt.
Men du må forstå jeg har min tvivl.
Og ja, det er mere besværligt at lave scriptet, men når det først kører er det nemmere, det kan du ikke benægte.

Ideen er ikke at jeg efter hver gang skal skrive noget ned..

Kan også godt selv lave et program der er i stand til at addere.
Problemet er at få scriptet til at genkende billedet (har ikke andre ideer lige i øjeblikket, du må da gerne komme med en bedre ide) og så plusse med én til den der nu vandt som rigtig nok kan være i excel.

Men hvis du også havde tænkt dig at jeg efter hver gang skulle ind i excel, er det ikke lige hvad jeg søger.

Ja noget i den stil :)

Jeg er 23.. jeg underviser i matematik på en efterskole i 9. klasse.. sidste år underviste jeg i 10. klasse!
Member
Gold: 4,200.00
Jan 13 2011 07:44am
Ja 23, min fejl :(
Men at du så underviste sidste år i en 10.klasse ændre ikke ved at det tog 3 år.. troede bare det tog noget længere, men det gør det åbenbart ik, undskyld.

Quote (Aura @ 13 Jan 2011 12:34)
Det er ikke tilladt at diskutere 3rd party programs eller hvordan man laver dem.

Ok.

Dette script vil kigge efter et bestemt billede hele tiden (som fx xxx was slain by yyy).
Finder den det billede regner den den nye score ud og sender: {Enter} (Ny score) {Enter}

Den ændre eller modificere altså ikke D2 mere end du går når du skriver en besked.

Billederne er på din computer så den går ikke ind i D2 og henter noget som helst.

Så kan ikke se at det er et 3rd party program.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll