d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Et Spørgsmål Ang. Netbank > ..
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 11 2011 07:36am
det er mig som sælger ting så :D ville helst ikke opleve at de trækker deres penge tilbage men det der vel ikke noget at gøre ved
Member
Gold: 0.00
Jan 11 2011 07:42am
Det eneste du kan gøre er at sende alle dine penge til Mister Fuckin Lennon ^^ så skal det hele nok gå, ej, jeg ved ikke noget om det, men jeg tror det bedste ville være at møde op og handle, ellers så få ham til at sætte penge ind og send derefter..
Member
Gold: 747.00
Jan 11 2011 08:59am
Quote (Hej @ Jan 11 2011 01:36pm)
det er mig som sælger ting så :D ville helst ikke opleve at de trækker deres penge tilbage men det der vel ikke noget at gøre ved

Okay havde jeg ikke lige fanget. Men som jeg skriver ovenfor så kan en almindelig bankoverførsel ikke trækkes tilbage. Du kan jo evt. bede køber om at afhente eller spørge om han kan få venner eller familie til at afhente så du kan få pengene kontant. Der findes også firmaer der udbyder betalingsservice alla mediator ordningen herinde. Du skal dog være opmærksom på at der også er en risiko ved dette. Der findes f.eks.: http://privatbetaling.dk/ jeg har dog aldrig selv brugt dette firma og det skal siges at et kreditvurderingsredskab jeg har adgang til fraråder kreditgivning til firmaet, hvilket selsagt må være et problem når det er det man lever af at lave.
Member
Gold: 253,169.00
Jan 11 2011 09:50am
Som udgangspunkt kan trække pengene tilbage, med mindre der er en anden der har misbrugt dit kort. Jeg ved banken kan trække pengene tilbage hvis det betalte beløb får dig til at gå i minus og de ikke vil godkende at du er det.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll