d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hej Står Og Kigger Efter Ny Pc. > :)
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Dec 3 2010 08:27am
Quote (Monze @ 3 Dec 2010 15:23)
Ja den er fin til de krav du har. At køre wow på low settings med en smule lag.

Spørg om den kan køre på mellem uden lag?
Member
Gold: 655.43
Dec 3 2010 08:27am
Det er jo lige meget, hvad vi siger.. Du lytter ikke til os..
Vil du bare have et ja, det er den bedste computer, jeg må da have 4 af dem.. ? Eller vil du have af vide, at det er en skod computer, du er ved at købe, så du kan vælge en anden ?
Lyt til hvad LegionOfAngels siger, manden har ret.. Det er en meget dårlig computer, som ikke vil kunne tage særlig mange spil, pga af grafikkortet..
Den vil sikkert også lagge i Sims3, da de er blevet meget detaljeret for tiden..
Køb dog en computer, uden styresystem, feks den som er blevet postet, også køb et styresystem..
Hvis det er fordi at du ikke ved hvordan man installere et styresystem, så er det utrolig nemt, den fortæller dig ALT hvad du skal trykke på.. Det er lavet til at en 80 årig gammel dame, skal kunne finde ud af at installere lortet..
Member
Dec 3 2010 08:30am
Quote (JelleDK @ 3 Dec 2010 15:27)
Det er jo lige meget, hvad vi siger.. Du lytter ikke til os..
Vil du bare have et ja, det er den bedste computer, jeg må da have 4 af dem.. ? Eller vil du have af vide, at det er en skod computer, du er ved at købe, så du kan vælge en anden ?
Lyt til hvad LegionOfAngels siger, manden har ret.. Det er en meget dårlig computer, som ikke vil kunne tage særlig mange spil, pga af grafikkortet..
Den vil sikkert også lagge i Sims3, da de er blevet meget detaljeret for tiden..
Køb dog en computer, uden styresystem, feks den som er blevet postet, også køb et styresystem..
Hvis det er fordi at du ikke ved hvordan man installere et styresystem, så er det utrolig nemt, den fortæller dig ALT hvad du skal trykke på.. Det er lavet til at en 80 årig gammel dame, skal kunne finde ud af at installere lortet..

Kan i ikke bare fortælle om den kan køre mine krav? uden at det der omkring de fucking pc'er uden det skide styresystem som jeg har takket pænt nej til MANGE gange..

har en bærbar med:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=501964
Og intel core 2 duo (2.00ghz)
4gb ram.
Som kan køre wow på low men 100% uden lag..
Så den burde da kunne køre det på min. good og uden lag?

This post was edited by foxxen on Dec 3 2010 08:34am
Member
Dec 3 2010 08:43am
Quote (foxxen @ Dec 3 2010 04:30pm)
Kan i ikke bare fortælle om den kan køre mine krav? uden at det der omkring de fucking pc'er uden det skide styresystem som jeg har takket pænt nej til MANGE gange..

har en bærbar med:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=501964
Og intel core 2 duo (2.00ghz)
4gb ram.
Som kan køre wow på low men 100% uden lag..
Så den burde da kunne køre det på min. good og uden lag?

På en skala mellem 1 og 10, hvor meget ved du om computere ?
Vi er 3, som har skrevet, at det ikke er en god computer.. Hvis du godt kunne tænke dig en ordenlig computer..
Så skulle du hellere have lavet et topic, hvor dine krav til computeren stod, dit budget og hvad du ellers synes din computer skal kunne.. Så er jeg næsten sikker på, at der er en, som ville hjælpe dig..
Men nu er det tredje gang, hvor du spørger om en computer fra wupti er god, men du er ligeglad med at vi fortæller dig den er skod.. Du snakker udenom som om du allerede har bestemt dig for det skal være den..
Member
Dec 3 2010 08:46am
Quote (JelleDK @ 3 Dec 2010 15:43)
Vi er 3, som har skrevet, at det ikke er en god computer.. Hvis du godt kunne tænke dig en ordenlig computer..
Så skulle du hellere have lavet et topic, hvor dine krav til computeren stod, dit budget og hvad du ellers synes din computer skal kunne.. Så er jeg næsten sikker på, at der er en, som ville hjælpe dig..
Men nu er det tredje gang, hvor du spørger om en computer fra wupti er god, men du er ligeglad med at vi fortæller dig den er skod..  Du snakker udenom som om du allerede har bestemt dig for det skal være den..

Jeg spørger bare om den kan det mine krav er forfanden da.. har jeg spurgt efter forslag til andre pc'er NEJ..
Member
Dec 3 2010 08:50am
Quote (foxxen @ Dec 3 2010 04:46pm)
Jeg spørger bare om den kan det mine krav er forfanden da.. har jeg spurgt efter forslag til andre pc'er NEJ..

"Hej Står Og Kigger Efter Ny Pc"
Vi svarer også NEJ, og prøver at hjælpe dig, med at finde en anden..
Men synes ikke mine spørgsmål blev besvaret ?
Member
Gold: 355.00
Member
Dec 3 2010 08:55am
Quote (JelleDK @ 3 Dec 2010 15:50)
"Hej Står Og Kigger Efter Ny Pc"
Vi svarer også NEJ, og prøver at hjælpe dig, med at finde en anden..
Men synes ikke mine spørgsmål blev besvaret ?

jeg ved røv om dem.. derfor spørger jeg om den kan køre det jeg har brug for.. spørger ikke om "er den fremtidssikret" eller "HEY! hjælp mig med at finde en anden" ved godt der findes bedre til den pris.. men nu spørger jeg jo bare om den kan trække mine krav forfanden da?
Member
Dec 3 2010 08:58am
Quote (foxxen @ Dec 3 2010 04:55pm)
jeg ved røv om dem.. derfor spørger jeg om den kan køre det jeg har brug for.. spørger ikke om "er den fremtidssikret" eller "HEY! hjælp mig med at finde en anden" ved godt der findes bedre til den pris.. men nu spørger jeg jo bare om den kan trække mine krav forfanden da?

Jeg kan tælle 6 gange, der er blevet sagt i dette topic, at den ikke kan klare dine krav.. Alt hvad nogle af os prøver på, er at hjælpe dig, med at få det mest mulige ud af dine penge..
Member
Gold: 12,213.40
Dec 3 2010 08:59am
Quote (foxxen @ Dec 3 2010 04:20pm)
Det er ikke af den grund.. vil bare heller have hvor det er mærke.. :)

1 Mærke har ikke en kæft at sige til en computer, uanset hvor du køber den har du reklamationsret hvis noget skulle ske.

2 at købe en uden mærke = MEGET billigere.

Bygger man fx en computer selv, så har du på HVER enkelt del 2 - 5 års GARANTI, altså ikke Reklamations ret.

Lad hver med at gå efter mærke, mærke betyder not a fucking shit
Go Back To Dansk Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll