d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Dropper Ud Af Gymnasiet :) > Yes
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 8.00
Nov 17 2010 01:24pm
Quote (Jacob @ Nov 17 2010 07:28pm)
/facepalm .... Tag dig dog sammen!

Noget siger mig du går på VUC?
Member
Gold: 0.00
Nov 17 2010 01:27pm
Quote (Mo4NL @ 17 Nov 2010 21:24)

Det er ikke ensbetydende at man går på VUC for at sige til andre at de skal tage sig sammen, hans holdning til VUC er tydelig helt forkert og det tyder på at han intet ved om det..
Jeg har selv gået på VUC i 3 år, og det var nogle af de fedeste tider, desuden har VUC vestsjælland højere beståelse procent end Gymnasierne i omegn..
Member
Nov 17 2010 01:30pm
Quote (MrLennon @ Nov 17 2010 08:27pm)
Det er ikke ensbetydende at man går på VUC for at sige til andre at de skal tage sig sammen, hans holdning til VUC er tydelig helt forkert og det tyder på at han intet ved om det..
Jeg har selv gået på VUC i 3 år, og det var nogle af de fedeste tider, desuden har VUC vestsjælland højere beståelse procent end Gymnasierne i omegn..

Bla bla.. hørte vidst ikke mere end det.
Member
Gold: 879.00
Nov 17 2010 02:09pm
mate hvorofr kigger du ikke efter et job på et fritidshjem eller fritidsklub? Går ud fra du elsker fodbold og underholde børnene så det ville da være et oplagt valg.. Så kan du os snuse lidt til det og finde ud af om det virkelig er det du vil.. :D og når ja.... så er der jo os alle de penge som du komme ritl at tjene :)

har det på samme måde lige pt by the way.. :) Går på Handelsgymnasium men ved sku ikke om det er mig eller ej... Jeg ved ikke engang hvad jeg vil så det sku hårde tider :(
Member
Gold: 2.00
Nov 17 2010 02:49pm
Quote (Mo4NL @ Nov 17 2010 08:30pm)
Bla bla.. hørte vidst ikke mere end det.

A wild 11 year old appears :ph34r:
Member
Gold: 63,233.61
Nov 17 2010 08:53pm
Hmm lol´d jeg freeridede Gymnasiet de 2 sidste år og klarede mig fint hvordan kan det være stressende ^^ du skal bare møde op og sidde på din flade og holde kæft og evt. række hånden op hurtigt i starten af timen og "brilliere" med 1-2 nemme ting/svar så bliver du ikke taget igen = "ur off the hoock" resten af tiden = ez - Anyways tag nogle GSK suppleringskurser, eventuelt samle point på andre måder, kontakt matriklen(i Kbh eller der hvor du bor), en studievejleder der ved hvordan systemet virker nu (blev student anno 2000, så aner ikke hvordan den nye studieordning fungerer). Ellers vent til HF og lad være med at tage den 2årige express eftersom det virker til at du ikke ville kunne klare det. Ta´istedet dem 3årige...

imo gå dog om i gym og få de sidste 1-2 år, det er sgu ikke så svært! Du skal nu til at bruge 2-3 år igen^^ på en taberuddannelse der ikke rangerer lige så højt som gymnasiet '0(

*NB job i fritidshjem/børnehave/vuggestue/pasning for "retards" er jo en god erhvervserfaring at have og tæller kun plus for din senere vej til pædagogikum

This post was edited by ViperClaw on Nov 17 2010 09:07pm
Member
Gold: 0.00
Nov 17 2010 09:27pm
Quote (ViperClaw @ 18 Nov 2010 03:53)
Hmm lol´d jeg freeridede Gymnasiet de 2 sidste år og klarede mig fint hvordan kan det være stressende ^^ du skal bare møde op og sidde på din flade og holde kæft og evt. række hånden op hurtigt i starten af timen og "brilliere" med 1-2 nemme ting/svar så bliver du ikke taget igen = "ur off the hoock" resten af tiden = ez - Anyways tag nogle GSK suppleringskurser, eventuelt samle point på andre måder, kontakt matriklen(i Kbh eller der hvor du bor), en studievejleder der ved hvordan systemet virker nu (blev student anno 2000, så aner ikke hvordan den nye studieordning fungerer). Ellers vent til HF og lad være med at tage den 2årige express eftersom det virker til at du ikke ville kunne klare det. Ta´istedet dem 3årige...

imo gå dog om i gym og få de sidste 1-2 år, det er sgu ikke så svært! Du skal nu til at bruge 2-3 år igen^^ på en taberuddannelse der ikke rangerer lige så højt som gymnasiet '0(

*NB job i fritidshjem/børnehave/vuggestue/pasning for "retards" er jo en god erhvervserfaring at have og tæller kun plus for din senere vej til pædagogikum

Problemet ligger i alt det skriftlige arbejde.
På hf er der kun 1 a niveau fag, ergo mindre afleveringer.
Member
Gold: 3,015.50
Nov 18 2010 08:48am
Quote (FamousDK @ 17 Nov 2010 19:04)
VUC er også et taber sted :D
hurtig historie Om VUC

Voksne Uden Chancer

rigtig modent må man sige..
Quote (mafai @ 17 Nov 2010 16:42)
Manglene disciplin, har medført at jeg er bagud med lektierne.
Så blev jeg ret stresset, dårlige søvn vaner, hovedpine osv.
Jeg går i 2. g. btw.
Så besluttede jeg mig for at droppe ud.
Jeg stoppede derefter med at lave alle lektier.
Også har jeg lige fundet ud af, at der ikke er plads nogen andre steder lige pt.

Så jeg ville høre om I har nogen foreslag til, hvad jeg kan lave indtil august, hvor jeg kan starte på hf?
Når ja, jeg skulle gerne ende med at blive pædagog.

På forhånd tak ;)

Hf lyder som en meget god idé.

Har selv gået på HF @ VUC.. er du sikker på du kan klarer det lige pt? der skam også mange lektier der skal passes <_<

indtil august, kan du vel få samlet en masse energi sammen og selvtilid så du ik også ender med at droppe ud der.. evt få et arbejde/praktik what ever i en børnehave eller sårn noget hvis du vil være pædagog
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 18 2010 09:07am
Quote (Mo4NL @ Nov 17 2010 08:24pm)

Beklager.. Jeg gaar selv paa Erhvervs Akademiet, hvor jeg fisker efter at blive finansQkonom med speciale i ejendomshandel.

Men for at snakke om noget helt andet, hvad rager det egentligt dig ?

Har du ondt i rQven over jeg bad FamousDK tage sig sammen, fordi han har meninger om ting, som han aabentlyst ikke har den fjerneste ide om hvad er?

Hvis det var at VUC var saadan noget lort, kan du fortaelle mig hvorfor i alverden det saa eksisterer ?....

This post was edited by Jacob on Nov 18 2010 09:08am
Member
Nov 18 2010 09:22am
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Quote (Jacob @ Nov 18 2010 04:07pm)
Beklager.. Jeg gaar selv paa Erhvervs Akademiet, hvor jeg fisker efter at blive finansQkonom med speciale i ejendomshandel.

Men for at snakke om noget helt andet, hvad rager det egentligt dig ?

Har du ondt i rQven over jeg bad FamousDK tage sig sammen, fordi han har meninger om ting, som han aabentlyst ikke har den fjerneste ide om hvad er?

Hvis det var at VUC var saadan noget lort, kan du fortaelle mig hvorfor i alverden det saa eksisterer ?....

QQ, aa og ae hvaaa kan du ikke dansk?
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll