d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > League Of Legends > Hvem Spiller?
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Nov 14 2010 05:42am
Quote (mmn91 @ 14 Nov 2010 12:33)
hvor er det du er stuck?

Hvad siger i til at få en 3v3 op i dag :)

bare add jeres navn til listen jer som kan og vil i dag på et tidspunkt:

mmn91


Har ikke rigtig nogen erfaring med tanks endnu, så ved ikke hvad jeg skulle spille i en 3 v 3.
Har mest spillet Ashe, Kog'Maw, Corki, Twitch og Miss Fortune.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Nov 14 2010 05:46am
Quote (Znuggle @ 14 Nov 2010 12:42)
Har ikke rigtig nogen erfaring med tanks endnu, så ved ikke hvad jeg skulle spille i en 3 v 3.
Har mest spillet Ashe, Kog'Maw, Corki, Twitch og Miss Fortune.


jeg kan sagtens spille en tank, så du tager bare hvad du vil :)

men tænkte på om det kunne være 3v3 kun dem fra jsp, hvis vi altså er nok.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Nov 14 2010 05:48am
Quote (mmn91 @ 14 Nov 2010 12:46)
jeg kan sagtens spille en tank, så du tager bare hvad du vil :)

men tænkte på om det kunne være 3v3 kun dem fra jsp, hvis vi altså er nok.


Problemet er, at de mænd der som regel er sårbare til at kunne fungere i 3 vs 3, de har ikke noget survivability.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Nov 14 2010 05:52am
Quote (Znuggle @ 14 Nov 2010 12:48)
Problemet er, at de mænd der som regel er sårbare til at kunne fungere i 3 vs 3, de har ikke noget survivability.


SKal jeg ikk tør sige, har ikk den store erfaring med spillet, har bare mest spillet det for sjovt med nogle venner :)

Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Nov 14 2010 07:32am
prøver at sætte mig ind i det i dag (;
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Nov 14 2010 07:36am
Quote (ZwiX @ 14 Nov 2010 14:32)
prøver at sætte mig ind i det i dag (;


en god idé, vil være at spille tutorialen først, så bagefter måske tage et Custom Game (Tryk Play > Custom Game) og spil mod New Player Bots eller Easy Bot, New Player så er du iværtfald sikker på ikke at få den store modstand og så kan du sætte dig ind i tingene :)
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 14 2010 12:43pm
Er klart frisk på en 3v3.
Kan ikk' lige huske mit acc-navn, men skriver det når jeg lige får det installeret på min stationære :)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Nov 15 2010 01:55pm
Er der virkelig ikk flere danskere som spiller dette :P ?
Member
Posts: 27,925
Joined: Nov 22 2006
Gold: 2,009.00
Nov 15 2010 04:23pm
lvl 30

Feito
Member
Posts: 350
Joined: Jul 16 2005
Gold: 9.50
Nov 15 2010 07:41pm
joo da, lvl 30 zer0rphz :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll