Quote (Znuggle @ 14 Nov 2010 12:42)
Har ikke rigtig nogen erfaring med tanks endnu, så ved ikke hvad jeg skulle spille i en 3 v 3.
Har mest spillet Ashe, Kog'Maw, Corki, Twitch og Miss Fortune.
jeg kan sagtens spille en tank, så du tager bare hvad du vil

men tænkte på om det kunne være 3v3 kun dem fra jsp, hvis vi altså er nok.