Quote (Stonemeisteren @ Nov 7 2010 05:53pm)
nej men jeg var til gengæld til en 18 års hvor jeg mødte en meget sød og smuk ung dame på 19 år! hele forløbet gik perfekt, vi flirtede sådan lidt holdte kemien og bare hyggede! indtil min mate spurgte hendes veninde om jeg havde en chance! Hvor der i hendes svar lød et NEJ... vi havde siddet og flirtet snakket osv i 3-4 timer inden han spurgte!!!! Maten fik fortalt, hun er i et langvarigt forhold på snart 3 år!!! Hvorfor fuck flirter man så med andre? :(:(:(

another epic tøs gone <''3
Det er fandme sent du finder ud af, at mange af de "unge, søde, smukke, fantastiske" piger er i et forhold allerede og bare elsker ekstra opmærksomhed udefra, i det her tilfælde er hendes forhold sikkert gået lidt i stå og hun har ville have noget opmærksomhed fra dig tydeligvis og har åbenbart virket. Flirte er sgu da heller ikke ulovligt, jeg flirter da også selv med andre hvis jeg er i et forhold.
3-4 timer er ALT for lang tid og bruge på en pige uden og vide om hun er i et forhold eller ej og i det hele taget bare lang tid uden noget mere fysisk kontakt, det er hvis du spørger mig ofc.
Ked af og høre din aften gik itu, men op på hesten...NÆSTE! længere er den altså ikke.