Quote (Sunshines @ Nov 5 2010 12:04am)
Er selv kristen og deltager i de traditioner det medbringer. Kan ikke forstå dem som mener de er ateister osv. bare fordi de tror at de ikke tror på noget. Kan godt være det lyder lidt mærkeligt men for mig er det en af de grundlæggende værdier i det danske samfund.
Tjae, nu er en ateist jo en der ikke tror på noget, så jeg forstår ikke helt hvad du mener.
Hvor kristen er du? Altså beder du nogensinde fx? Eller er du bare "kulturkristen"?
Quote (Nez @ Nov 5 2010 01:09am)
Jeg tror heller ikke på den gud der beskrives i biblen, men vil gerne lige tilføje, til jer der snakker om at videnskaben har modbevist guds eksistens - der er også rigtig mange tilfælder hvor videnskaben ikke har kunne forklare fænomener i verden, hvor mange videnskabsmænd har set den eneste løsning som guds værk..
Fx troede Einstein på en gud..
Enig. Det er, indtil videre, fuldstændig umuligt at modbevise Guds eksistens.
Quote (FlowiZ @ Nov 5 2010 04:40am)
Gud findes ikk, BASTA hvis gud findes og skabte jorden på 7 dage hvem skabte så det 3453453457345893748957349589384758934589435 Radius univers?
det er umuligt at skabe så meget, også kun have fokus på en lille kugle støv?
Flot argumentation. Iso bevis for at Gud ikke findes.
Gud er almægtig, hvilket vil sige at han kan gøre alt, intet er umuligt.
Quote (crazysmoker92 @ Nov 5 2010 12:42pm)
jeg tror at alle religioner er vandre historier der har plusset sig sindsygt meget op!
jeg ateist til det bliver bevist. og muslimer? ja har masser venner der muslimer men synes det underligt de skal slå alle vantro ihjel. Men terrorisme skal jo findes
Nu er det jo kun de mest ekstreme muslimer der rent faktisk mener det. Alle kristne mener jo heller ikke at homoseksuelle skal slås ihjel.