d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hey Står Og Skal Købe Protein Pulver > Men Hvad Mener De Med Dette?
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 10.75
Nov 1 2010 11:56am
Quote (Stonemeisteren @ Nov 1 2010 06:34pm)
meget ulovligt? hvad ævler du om kender generationer som har taget det i årrække uden en eneste doping klage? lol'd

Ja, selvfølgelig.
Proteinpulver er lovligt, men hvis man kan få 20 kilo proteinpulver for 180 euro er det sandsynligvis ikke verificeret og ja, der er massere af folk der har bestilt pulver over nettet for billige priser som senere er blevet karantæneramte pga. pulverede indeholdte ikke-tilladte stoffer (anabole stoffer).

Så ja, verificeret proteinpulver er fuldt lovlig, og der er sikkert også noget af det billige stads som heller ikke give karantæne. Men der er meget af det der indeholder banned indhold så hvorfor tage chancen og købe noget så billigt?
Member
Gold: 2.19
Nov 1 2010 11:58am
Quote (Sunshines @ Nov 1 2010 05:06pm)
Og mega ulovligt. Ha' det så godt når antidoping Danmark kommer forbi og giver dig 2 års karantæne fra offentlige træningscentre.
20 kg protein pulver for kun 1300 kroner er alt for godt til at være sandt.. IMO

Rofl, det er skuda ikke ulovligt?
Jeg tager selv sådan noget body lab og div. - har ikke så meget forstand på det, men ved da at det ikke er ulovligt :D.
Member
Gold: 26.50
Nov 1 2010 12:07pm
Quote (Sunshines @ Nov 1 2010 05:56pm)
Ja, selvfølgelig.
Proteinpulver er lovligt, men hvis man kan få 20 kilo proteinpulver for 180 euro er det sandsynligvis ikke verificeret og ja, der er massere af folk der har bestilt pulver over nettet for billige priser som senere er blevet karantæneramte pga. pulverede indeholdte ikke-tilladte stoffer (anabole stoffer).

Så ja, verificeret proteinpulver er fuldt lovlig, og der er sikkert også noget af det billige stads som heller ikke give karantæne. Men der er meget af det der indeholder banned indhold så hvorfor tage chancen og købe noget så billigt?

har du noget påstand? eller er du den naive lille unge?
kom med en påstand på der er AS i det protein pulver fra bulkpowders?
det er fra england og en meget trustful shop . Hvis ikke en af de mest anerkendte derovre??

This post was edited by Stonemeisteren on Nov 1 2010 12:08pm
Member
Nov 1 2010 12:12pm
Quote (Stonemeisteren @ Nov 1 2010 07:07pm)
har du noget påstand? eller er du den naive lille unge?
kom med en påstand på der er AS i det protein pulver fra bulkpowders?
det er fra england og en meget trustful shop . Hvis ikke en af de mest anerkendte derovre??

Lad' nu vær med at spille dum..
Hvornår har jeg sagt noget specifikt omkring netop den shop?

Tænk nu over det istedet, 20 KILO proteinpulver for 1300 kroner. Du synes ikke selv det lyder urealistisk?
Er ret sikker på dit center har en masse folder, og deri står der faktisk en masse historier fra unge mænd der har købt pulver med bannede stoffer i det og nu har 2 år i karantæneboksen. Hvor fedt er det?
Så hellere betale lidt ekstra og være sikker på at man kan træne i offentlige centre.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 1 2010 12:23pm
Quote (Sunshines @ Nov 1 2010 06:12pm)

Tænk nu over det istedet, 20 KILO proteinpulver for 1300 kroner. Du synes ikke selv det lyder urealistisk?
Er ret sikker på dit center har en masse folder, og deri står der faktisk en masse historier fra unge mænd der har købt pulver med bannede stoffer i det og nu har 2 år i karantæneboksen. Hvor fedt er det?
Så hellere betale lidt ekstra og være sikker på at man kan træne i offentlige centre.

Over nettet nej ikk rigtig.
Member
Nov 1 2010 01:05pm
Quote (Sunshines @ Nov 1 2010 06:12pm)

du betaler bare det ekstra du vil lol. Men det du hentyder til er via skumle hjemmesider hvor der ingen leverandører eller noget på skrift? Det jo 2 vidt forskellige ting? bulkpowders har ALT + lap test på deres protein pulver? Så ofcourse giver jeg lige 1000 kr mere for 20kg via bodylab :rofl:
Member
Nov 1 2010 01:20pm
Quote (Stonemeisteren @ Nov 1 2010 08:05pm)
du betaler bare det ekstra du vil lol. Men det du hentyder til er via skumle hjemmesider hvor der ingen leverandører eller noget på skrift? Det jo 2 vidt forskellige ting? bulkpowders har ALT + lap test på deres protein pulver? Så ofcourse giver jeg lige 1000 kr mere for 20kg via bodylab :rofl:

Jeg siger bare til ham at der er en del producenter som vil tjene en ekstra krone på at putte alt muligt ulovligt i til at gøre produktet billigere, og at han skal være opmærksom på dette.. At du føler at din penis krymper over det jeg siger er sku ikke mit problem.
Member
Nov 1 2010 02:13pm
Quote (Sunshines @ Nov 1 2010 07:20pm)
Jeg siger bare til ham at der er en del producenter som vil tjene en ekstra krone på at putte alt muligt ulovligt i til at gøre produktet billigere, og at han skal være opmærksom på dette.. At du føler at din penis krymper over det jeg siger er sku ikke mit problem.

det er jo kun de skumle undergrounds hjemmesider som propper anabole steorider i protein pulveret og ikke anerkendte steder - hvor MAN ikke skal være bekymret overhoved. Og ham tortmo købte det også via bulkpowders fik jeg at vide via pm.. derfor jeg skriver som jeg gør, da jeg læste din første sætning.
Member
Nov 1 2010 04:40pm
Quote (Stonemeisteren @ Nov 1 2010 09:13pm)
det er jo kun de skumle undergrounds hjemmesider som propper anabole steorider i protein pulveret og ikke anerkendte steder - hvor MAN ikke skal være bekymret overhoved. Og ham tortmo købte det også via bulkpowders fik jeg at vide via pm.. derfor jeg skriver som jeg gør, da jeg læste din første sætning.

Det kunne jeg jo ikke vide.
Member
Gold: 355.00
Nov 5 2010 05:48am
du kan få min kreatin pulver og protein pulver for 1.000fg . siden jeg har brugt minimalt.
Viking protein 1600gram (2000 oprindeligt)(smag; chokolade/vanilla) <-- smager som regnbue is
Viking kreatin 800gram (1000 oprindeligt)(smag: none)
betalte 600 for det eller sådan noget

This post was edited by crazysmoker92 on Nov 5 2010 05:49am
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll