Quote (Znuggle @ 1 Nov 2010 13:53)
Når du laver projekter gør jeg ud fra at du sætter pris på en form for vejleder, det gør jeg selv i hvert fald. På samme måde synes jeg at det er iorden at komme med relevante synspunkter indenfor skoleemner. Det er som Zwix også påpeger ikke noget med at vi afleverer en færdig rapport, vi planter bare idé-spirer.
Det ved jeg godt og er for så vidt også enig i det du siger, men savner stadig en smule mere fra ham selv af end bare lige "Indvandrere".
Det er måske bare mig, men synes ikke det virker som om der ligger mange minutters overvejelser bag når det er det eneste han selv kommer med.
This post was edited by Monze on Nov 1 2010 06:08am